ο φιλόδοξο σχέδιο της Audi, περιλαμβάνει 30 ηλεκτρικά/υβριδικά μοντέλα στις αγορές, μέχρι το 2025- με τα 20 από αυτά, να είναι αμιγώς ηλεκτρικά. Το λανσάρισμα τόσων πολλών μοντέλων σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα, απαιτεί γρήγορη εξέλιξη από ένα σημείο και μετά, καθώς και «ομαδοποίηση» των προτάσεων ανά κατηγορία για να χρησιμοποιηθεί η ανάλογη πλατφόρμα.
Για το λόγο αυτό, η Audi έχει καταλήξει σε 4 πλατφόρμες πάνω στις οποίες θα βασιστεί όλη η γκάμα των ηλεκτρικών της μοντέλων. Η πρώτη από τις 4 που έχει ήδη χρησιμοποιηθεί, είναι η MLB evo που έχει χρησιμοποιηθεί στο e-Tron SUV και θα τη «δούμε» και πάλι σύντομα στο e-Tron S Sportback. Θυμίζουμε πως η MLB συναντάται και στα Q7, A4, A5, A6, A7, A8, καθώς και στα Q5 και Q8, ενώ έχει αποτελέσει βασικό «συστατικό» στο «χτίσιμο» και των Lamborghini Urus αλλά και της Porsche Cayenne.
Η δεύτερη πλατφόρμα είναι η J1 και έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την Porsche. Η πρώτη της εφαρμογή, είναι στην Taycan, ενώ θα ακολουθήσει και το e-Tron GT –το υψηλών επιδόσεων ηλεκτρικό sedan που ετοιμάζει η Audi. Το στοιχείο που κάνει την J1 να ξεχωρίζει, είναι το ότι μπορεί να «υποστηρίξει» ηλεκτρικό κύκλωμα 800 volt, με το οποίο μπορούν να επιτευχθούν ιδιαίτερα μικροί χρόνοι φόρτισης. Μέχρι στιγμής, αυτό που έχει ανακοινωθεί από την Audi σχετικά με τη φόρτιση, είναι πως στο e-Tron GT, οι μπαταρίες θα φτάνουν στο 80% της φόρτισής τους, μέσα σε μόλις 20 λεπτά της ώρας.
Η τρίτη πλατφόρμα είναι η MEB, που θα συναντάμε σε πάρα πολλά μοντέλα του Ομίλου VW. Τα ID.3 και στο μέλλον τα ID.4, ID.Buzz και ID.Vizion είναι τα μοντέλα της VW που θα τη χρησιμοποιούν, ενώ η Audi πάνω σε αυτή θυα βασίσει το επερχόμενο Q4 e-Tron. Τέλος, η τέταρτη πλατφόρμα είναι η PPE (Premium Platform Electric) η οποία είναι και αυτή προϊόν συνεργατικής εξέλιξης με την Porsche, έχει τα ίδια χαρακτηριστικά που αφορούν στην φόρτιση με την J1 και δεν έχει ανακοινωθεί το αν θα χρησιμοποιηθεί σε συγκεκριμένα μοντέλα του Ομίλου. Η σχεδίασή της αφορά πάντως μοντέλα μεγάλα σε διαστάσεις, SUV αλλά και χαμηλότερα.