Το Facebook εξαπολύει την νέα του διαφημιστική πλατφόρμα, ονόματι Atlas, την οποία εξαγόρασε από την Microsoft πέρυσι για 100 εκ. δολάρια, η οποία έχει τη δυνατότητα με βάση την συμπεριφορά και τις προτιμήσεις μας στο Facebook, να μας σερβίρει διαφημίσεις και εκτός αυτού.
Αυτό μπορεί να ακούγεται ένα καλό νέο για τους online διαφημιστές όμως σύμφωνα με το lifo, βάζει σε σκέψεις όλους τους χρήστες που αμφισβητούν τη διαφάνεια με την οποία διαχειρίζεται τα προσωπικά τους δεδομένα το Facebook, αναφέρει το Mashable.
H νέα πλατφόρμα, που είναι συμβατή με κάθε συσκευή που παρέχει πρόσβαση στο internet, παρέχει στους διαφημισζόμενους μια εναλλακτική της διαφημιστικής πλατφόρμας Google AdWords, και τοποθετεί το Facebook στη λίστα των άμεσων ανταγωνιστών του ιντερνετικού κολοσσού. Σύμφωνα με το TechCrunch, οι πρώτοι πελάτες που θα κάνουν χρήση της νέας πλατφόρμας Atlas, Pepsi και Intel, προέρχονται από το πρόσφατο deal πολλών εκατομμυρίων δολαρίων, μεταξύ Facebook και του ομίλου Omnicom.