Η Bumble, μια κάποτε ισχυρή δύναμη στο online dating, αντιμετωπίζει προβλήματα.
Η εταιρεία δημοσίευσε αδύναμα αποτελέσματα για το τέταρτο τρίμηνο του 2023, παρουσιάζοντας καθαρή ζημία 32 εκατομμυρίων δολαρίων και 273,6 εκατομμύρια δολάρια σε έσοδα. Αν και αυξημένα σε σχέση με την ίδια περίοδο πριν από ένα χρόνο, τα κέρδη ήταν χαμηλότερα από τις προσδοκίες της Wall Street και συνδυάστηκαν με μια απογοητευτική πρόβλεψη για το 1ο τρίμηνο του 2024 – στέλνοντας τη μετοχή της Bumble σε πτώση ~10% στις μεταμεσονύκτιες συναλλαγές.
Η Bumble λαμβάνει δραστικά μέτρα για να σταματήσει την αιμορραγία. Η διευθύνουσα σύμβουλος Lidiane Jones ανακοίνωσε ότι το 30% του εργατικού δυναμικού της Bumble, δηλαδή περίπου 350 εργαζόμενοι, θα απολυθούν και ότι η Bumble θα ξεκινήσει μια αναμόρφωση της εφαρμογής με στόχο την τόνωση της ανάπτυξης. Ο βραχυπρόθεσμος οδικός χάρτης προϊόντων θα επικεντρωθεί στην τεχνητή νοημοσύνη και στα ενισχυμένα μέτρα ασφαλείας, δήλωσε η Jones, καθώς και σε χαρακτηριστικά που έχουν σχεδιαστεί για να απευθύνονται σε νεανικό κοινό.
“Πιστεύουμε ότι αυτές οι ενέργειες θα ενισχύσουν τις θεμελιώδεις δυνατότητές μας και θα μας επιτρέψουν να συνεχίσουμε να παρέχουμε νέες και ελκυστικές εμπειρίες χρηστών που δημιουργούν υγιείς και δίκαιες σχέσεις”, δήλωσε η Jones. “Έχουμε πολλούς χρήστες σήμερα που αγαπούν το παράδειγμα του online dating – σάρωση και ανακάλυψη και αναζήτηση – αλλά υπάρχει επίσης ένα σύνολο χρηστών που θέλουν περισσότερη ευελιξία για να μπορούν να βιώνουν και να ανακαλύπτουν ανθρώπους με έναν πιο οργανικό και φυσικό τρόπο”.
Η Bumble αντιμετωπίζει προκλήσεις σε πολλαπλά μέτωπα, καθώς ο κύριος αντίπαλός της, ο όμιλος Match, στον οποίο ανήκουν οι εφαρμογές Tinder, Hinge και Match μεταξύ άλλων εφαρμογών γνωριμιών, κυνηγάει τους χρήστες της γενιάς Z με όλο και πιο επιθετικές τακτικές μάρκετινγκ.
Η αύξηση των συνδρομητών της Bumble επιβραδύνεται από τα τέλη του 2021, και πολλές από τις δυνατότητες που εισήχθησαν στις εφαρμογές της Bumble τους τελευταίους 18 μήνες δεν είχαν απήχηση στη βάση των χρηστών, δήλωσε ο Jones κατά τη διάρκεια της κλήσης.
Η Bumble είχε επίσης να αντιμετωπίσει εσωτερικές οργανωτικές αλλαγές στον απόηχο της αποχώρησης του ιδρυτή Whitney Wolfe Herd από τη θέση του CEO τον περασμένο Νοέμβριο και της μετάβασης στο ρόλο του εκτελεστικού προέδρου. Η Jones, η οποία ήρθε από την Slack τον Ιανουάριο, διόρισε τέσσερα νέα στελέχη της C-suite στην Bumble μόνο την τελευταία εβδομάδα.
Η βραδύτερη ανάπτυξη δεν είναι μόνο για την Bumble. Οι εφαρμογές γνωριμιών γενικά – συμπεριλαμβανομένης της Match Group – έχουν δει μειωμένα έσοδα από χρήστες που δεν επιθυμούν να πληρώσουν μετρητά για πρόσθετα premium. Σύμφωνα με μελέτη της Pew Research του 2023, ενώ το 41% των χρηστών ηλικίας 30 ετών και άνω έχουν πληρώσει για εφαρμογές γνωριμιών, μόλις το 22% των χρηστών κάτω των 30 ετών – η δημογραφική ομάδα που θεωρείται ως η πιο επιθυμητή – έχουν κάνει το ίδιο.
Οι πλατφόρμες έχουν προσπαθήσει να καταπολεμήσουν την πτώση με διάφορους τρόπους. Το Tinder στρέφεται προς την εστίαση σε μακροχρόνιες σχέσεις – κορυφαία προτεραιότητα για τη γενιά Z, η οποία, σύμφωνα με δημοσκοπήσεις, ενδιαφέρεται λιγότερο για περιστασιακές σχέσεις και συνδέσεις. Το Hinge, μεταξύ άλλων, εν τω μεταξύ, αγκαλιάζει την κίνηση προς τις IRL συναντήσεις, εγκαινιάζοντας ένα ταμείο και προωθητικές ενέργειες για τη χορηγία εκδηλώσεων για singles.
Πηγή : TechCrunch