Φημολογείται ότι η λέξη Coca Cola είναι η δεύτερη πιο αναγνωρισμένη λέξη παγκοσμίως μετά το ”ΟΚ”. Στο άκουσμα της όλοι φέρνουμε στο νου μας το γνωστό κόκκινο μπουκάλι που κατά καιρούς διακοσμείται με διάφορα σχεδία, ατάκες και τον γνωστό Άγιο Βασίλη. Πως θα ήταν όμως αν η Coca Cola άλλαζε την κόκκινη εμφάνιση με το ακριβώς αντίθετο χρώμα, το πράσινο;
Σας έχουμε νέα. Η πράσινη Coca Cola δεν είναι μόνο εικασία αλλά γεγονός, αφού έχει μπει για τα καλά στα ράφια των super market της Αργεντινής. Η Coca Cola Life όπως ονομάζεται, δεν είναι πράσινη μόνο στη συσκευασία αλλά και στο περιεχόμενο καθώς και στο υλικό του μπουκαλιού της.
Η νέα Coca Cola Life, είναι πολύ χαμηλή σε θερμίδες, λόγω των γλυκαντικών από το φυτό στέβια που περιέχει. Η φιάλη των 600 ml για παράδειγμα, έχει 108 θερμίδες και αποτελεί τη μέση επιλογή ανάμεσα στην Coca Cola zero που έχει 0 θερμίδες και στην κανονική που περιέχει 250 θερμίδες στην ίδια ποσότητα.
Το… πράσινο της Coca Cola Life όμως δε σταματά εκεί. Το νέο μπουκάλι της είναι πλήρως ανακυκλώσιμο και φτιάχτηκε από 30% φυτικό υλικό, ενώ επιδίωξη των ανθρώπων της είναι να δημιουργήσουν μπουκάλι φιλικό στο περιβάλλον φτιαγμένο εξ ολοκλήρου από φυτικά συστατικά.
Για την ιστορία θα μπορούσαμε να πούμε βέβαια ότι οι άνθρωποι της Coca Cola έφτασαν κοντά στη δημιουργία ενός τέτοιου απόλυτα οικολογικού μπουκαλιού που δεν βλάπτει το περιβάλλον και δεν δημιουργεί απορρίμματα. Από τι μαγικό υλικό είναι φτιαγμένο; Μα από πάγο φυσικά! Το παγωμένο μπουκάλι βρίσκεται στις αγορές της Κολομβίας μέσα σε παγωμένους αυτόματους πωλητές που λιώνουν όταν τελειώσουν τα αναψυκτικά. Όταν οι καταναλωτές πιουν το αναψυκτικό, μπορούν να το αφήσουν να λιώσει ή να δροσιστούν με αυτό!
Η επιτυχία της Coca Cola, η παραγωγή της οποίας λέγεται ότι είναι ίση με τη παραγωγή νερού στους Καταρράκτες του Νιαγάρα, σίγουρα οφείλεται στην μυστική συνταγή της που είναι καλά κρυμμένη εδώ και 127 χρόνια. Αλλά όχι μόνο σε αυτό. Σε αυτά τα 127 χρόνια έδειξε να αντιλαμβάνεται κάθε φορά «το πνεύμα των καιρών» και να προσαρμόζει αντίστοιχα την παρουσία της. Έτσι και σήμερα. Σε καιρούς μεγάλων αλλαγών, η Coca Cola δεν διστάζει να αλλάξει και η ίδια. Να θυσιάσει την αφοσίωση στη brand στρατηγική 127 χρόνων για να «μιλήσει» πράσινα και οικολογικά, τη στιγμή που ο ολόκληρος ο πλανήτης βρίσκεται «στο κόκκινο».