Δευτέρα, 2 Αυγούστου, 2021

Οι κινήσεις του ομίλου Vivartia σε Ελλάδα και εξωτερικό

O όμιλος εστίασης της Vivartia, ο μεγαλύτερος ελληνικός όμιλος εστίασης, συνεχίζει την υλοποίηση του στρατηγικού του πλάνου για ενδυνάμωση των σημάτων του, δίνοντας έμφαση σε αγορές τουριστικού ενδιαφέροντος, ενώ παράλληλα εστιάζει στη σύναψη στρατηγικών συνεργασιών εντός και εκτός Ελλάδας.

O όμιλος προχώρησε κατά το 2017 στη δημιουργία και ανακαίνιση 59 καταστημάτων σε όλη τη χώρα, εκ των οποίων τα 48 βρίσκονται σε περιοχές με αυξημένη τουριστική κίνηση και σε αγορές άμεσα συνδεδεμένες με τον τουρισμό, όπως αεροδρόμια, εμπορικά κέντρα, πλοία και Σταθμούς Εξυπηρέτησης Αυτοκινήτων (ΣΕΑ).

Συνεχίζει την επέκταση του δικτύου Flocafe Espresso Room σε κομβικά σημεία, με χαρακτηριστικό παράδειγμα το άνοιγμα καταστήματος στον εμβληματικό Πύργο Κηφισιάς και σε νησιά με αυξημένη τουριστική κίνηση, όπως το νέο Goody’s Burger House στη Μύκονο, το νέο Εverest στη Ζάκυνθο κ.ά.

Ταυτόχρονα, στο πλαίσιο της αξιοποίησης νέων ευκαιριών, ο όμιλος ισχυροποίησε την παρουσία του σε όλο το οδικό δίκτυο της χώρας, δημιουργώντας καταστήματα σε 4 νέα ΣΕΑ το Δεκέμβρη 2017 και άλλα 4 ΣΕΑ τους πρώτους μήνες του 2018. Με την ολοκλήρωση των νέων σημείων, ο όμιλος αποκτά συνολική παρουσία σε 26 Σταθμούς Εξυπηρέτησης Αυτοκινήτων, με 14 Olympus Plaza/everest και 12 Goody’s Burger House/Flocafe Espresso Room, καλύπτοντας ουσιαστικά το μεγαλύτερο τμήμα των κεντρικών οδικών αξόνων της χώρας.

Σημαντική επιχειρησιακή προτεραιότητα για τον όμιλο αποτελεί η δημιουργία στρατηγικών συνεργασιών -με διεύρυνση υφιστάμενων (SSP) και σύναψη νέων με στρατηγικούς εταίρους (Fraport, AUTOGRILL) με εμπειρία και τεχνογνωσία σε παγκόσμιο επίπεδο- ώστε να αξιοποιήσει ευκαιρίες διείσδυσης σε ακόμα περισσότερες αγορές του εξωτερικού.

Στο πλαίσιο αυτών των συνεργασιών, ο όμιλος προωθεί καινοτόμα concepts, όπως Megusto, Juice Box και Vintage Food Trucks στα αεροδρόμια, ενώ ενισχύει τη θέση του και στα μεγάλα εμπορικά κέντρα. Μέρος της στρατηγικής του Ομίλου Εστίασης της Vivartia αποτελεί η διερεύνηση νέων πεδίων και η διείσδυση σε νέες αγορές (ενδεικτική είναι η συμφωνία με το FORKY, το γνωστό brand διανομής έτοιμου φαγητού).

Παράλληλα, ο όμιλος συνεχίζει το στρατηγικό του σχεδιασμό για ενίσχυση της εξωστρέφειας έχοντας σήμερα παρουσία σε 11 χώρες.

σχετικα αρθρα

ροη ειδησεων