Ο Χιροκάζου Κόρε Έντα με τη νέα του ταινία, το μελλοντολογικό 65, οι νέες περιπέτειες του Shazam, ντοκιμαντέρ και ανεξάρτητες ταινίες μυθοπλασίας… Ας δούμε τις ταινίες που κάνουν πρεμιέρα αυτήν την εβδομάδα στις σκοτεινές αίθουσες.
Shazam! Η Οργή των Θεών (Shazam! Fury of the Gods)
Ο Shazam πνίγεται στα υπαρξιακά άγχη. Αισθάνεται ανεπαρκής απέναντι στον Batman και τον Aquaman. Θα ξεπεράσει αυτά τα προβλήματα όταν θα αντιμετωπίσει νέους κακούς;
Ο Shazam προσπαθεί να γίνει Deadpool αλλά έρχεται δεύτερος [και όχι επειδή είναι σίκουελ]. Το Τζουράσικ Παρκ του φτωχού κουλτουριάρη.
65
Στο «65» εξερευνούμε τη ζωή στη γη 65 εκατομμύρια χρόνια πριν, με το βλέμμα ενός πιλότου. Αρχικά εκείνος νομίζει πως είναι σε έναν άγνωστο πλανήτη γεμάτο παράξενα τέρατα, όταν όμως θα συναντήσει μία ακόμα επιζήσασα, μαζί θα επιχειρήσουν να επιστρέψουν στη γη.
Θα μπορούσε να είναι το «Ένα Ήσυχο Μέρος» αλλά είναι πολύ αργό… και αρκετά βαρετό.
Τυχερό Αστέρι (Broker)
Στο «Τυχερό Αστέρι», μια ομάδα ανθρώπων αναλαμβάνει τον εντοπισμό ανεπιθύμητων βρεφών, τα οποία στη συνέχεια προσφέρει με το αζημίωτο σε άτεκνες ευκατάστατες οικογένειες. Η αστυνομία είναι κοντά στα ίχνη τους, οι προθέσεις τους όμως θα συγκρουστούν με τη μητέρα του τελευταίου παιδιού που έχουν αναλάβει να παραδώσουν στην καλύτερη δυνατή οικογένεια. Ο Ιάπωνας Κεν Λόουτς, κατά κόσμο Χιροκάζου Κορεέντα συνεργάζεται με τον πρωταγωνιστή της ταινίας «Παράσιτα» Σονγκ Κανγκ-χο στην πιο πρωτότυπη σεναριακά ταινία του, και παράλληλα τη λιγότερο τολμηρή του.
Σκάρλετ
Στο «Σκάρλετ», η παθιασμένη με το τραγούδι Ζουλιέτ, θα γνωρίσει τον έρωτα με έναν «θαυματοποιό» που θα της τάξει μια ζωή μακριά από τον πατέρα της και την περιορισμένη κοινωνία όπου ενυπάρχει. Υπό τη σκιά των ανδραγαθημάτων του πατέρα της από τον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο όμως υποψιάζεται ότι εκείνος ο μάγος, εξαφανίστηκε μια για πάντα, παρά τις υποσχέσεις του.
Γαλλικής κοπής ερωτικό δράμα… Για συγκεκριμένο κοινό.
Παρίσι Ξανά (Revoir Paris)
Σε ένα Παρισινό μπιστρό στο «Παρίσι Ξανά», η Μία θα έρθει κατά πρόσωπο με τρομοκράτες. Θα γλιτώσει από τύχη μαζί με λίγους ακόμα που θα συναντηθούν σε μία σειρά καθαρτικών ραντεβού στον χώρο του ατυχήματος. Μπορούν οι ζωές τους να επανέλθουν στην κανονικότητα;
Η Άλις Γουινοκούρ χρησιμοποιεί αφηγηματικά τις τρομοκρατικές επιθέσεις που σημάδεψαν το Παρίσι των τελευταίων χρόνων αλλά και βιώματα του αδελφού της, και επιθυμεί να αναλύσει το ανθρώπινο δράμα που ακολουθεί. Η -σχεδόν- ερωτική ιστορία που επικίνδυνα πλανάται στον χώρο του φλερτ, υποβιβάζει την πρόθεση σε υπόθεση εργασίας.
Ξεριζωμένοι
Στους ξεριζωμένους, μέσα από 7 ιστορίες και αφηγήσεις, η Ελένη Αλεξανδράκη χρησιμοποιεί κυρίως την εξ’ αποστάσεως επικοινωνία για να μιλήσει για τους ασυνόδευτους, τον ξεριζωμό, τα τραύματα της παιδικής ηλικίας. Καταδικασμένο σε εξομολογητικές τακτικές, λιγότερο προσεγμένο στην οπτικοποίηση, μοιάζει περισσότερο με ένα ραδιοφωνικό ντοκουμέντο που η δύναμη του περιορίζεται στα πρόσωπα και τις ιστορίες.
Εξορία
Δεύτερη ταινία του Βασίλη Μαζωμένου σε λιγότερο από έναν μήνα. Παρακολουθούμε μια σύγχρονη Οδύσσεια. Πρωταγωνιστής της, ο Άρης, που προσπαθεί να διαφύγει από τη χώρα του με μια βάρκα, θαλασσοπνίγεται, αντιμετωπίζει τις συνέπειες του νόμου και ψάχνει τα πατήματα του σε υγρό και στερεό στοιχείο. Οδυσσέας και Γιάννης Αγιάννης σε ένα σπονδυλωτό κοινωνικό δράμα.
Πηγή: ertnews.gr