Τα σκυλάκια influencers έχουν και ένα παραπάνω… δέλεαρ: τον μισθό τους. Για τον δημοφιλέστερο δε σκύλο-influencer, ο μισθός είναι με πολλά μηδενικά τον χρόνο!
Ο Tucker Budzyn είναι, σύμφωνα με έρευνα της Printed Pet Memories, ο Νο1 τετράποδος influencer και βγάζει 1 εκατομμύριο δολάρια τον χρόνο. Το 5 ετών golden retriever ξεκίνησε την… καριέρα του από όταν ήταν 2 ετών.
«Μια πληρωμένη ανάρτηση στο YouTube, μας φέρνει από 37.000 έως 55.000 ευρώ. Από το Instagram βγάζουμε γύρω στα 18.500 ευρώ για 3 με 8 stories» λέει η ιδιοκτήτρια του Tucker, Courtney Budzyn, η οποία μέχρι πρότινος καθάριζε σπίτια για να βγάζει τα προς το ζην. Τόσο εκείνη όσο και ο σύζυγός της, Mike, που είναι πολιτικός μηχανικός, παραιτήθηκαν και δουλεύουν για τον Tucker, αναφέρει η New York Post.
Η Courtney έφτιαξε για τον σκύλο της προφίλ στο Instagram την ημέρα που τον πήρε, το 2018, σε ηλικία 8 εβδομάδων. Τον επόμενο μήνα, το πρώτο του video έγινε viral. «Του δώσαμε ένα παγάκι και το έπιανε με την πατούσα του. Έμεινα άναυδη που τόσοι πολλοί άνθρωποι ενδιαφέρθηκαν για τον Tucker. Μέχρι να γίνει 6 μηνών, είχε 60.000 followers» περιγράφει.
Σήμερα, ο Tucker έχει 25 εκατομμύρια ακόλουθους σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης: 11,1 εκατομμύρια στο TikTok, 5,1 εκατομμύρια στο YouTube, 4,3 εκατομμύρια στο Facebook. 3,4 εκατομμύρια στο Instagram και 62.400 στο Twitter.
Δεύτερος στη λίστα είναι ο @whataboutbunny, ένα sheepadoodle με 8,3 εκατομμύρια followers στο TikTok και του οποίου τα κέρδη, σύμφωνα με τη μελέτη, κυμαίνονται από 3.300 έως 7.700 ευρώ ανά ποστ.
Ακολουθεί ο @DougthePug με 6 εκατ. followers στο TikTok και κέρδη ανά ποστ μέχρι 5.500 ευρώ.
Οι ανερχόμενοι σταρ!
Οι δουλειές πάνε καλά και για τον Boomer, ένα Samoyed 11ο στη λίστα.
Η ιδιοκτήτριά του, Charisma Cohen, τον πήρε τον Ιούλιο του 2018 όταν ήταν μόλις 11 εβδομάδων, του έφτιαξε προφίλ στο Instagram και μέχρι τον Αύγουστο ο Boomer είχε γίνει viral. «Στο πρώτο βίντεο τον κουβαλούσα απλά σα μωρό» λέει η Charisma.
Εταιρείες άρχισαν να ζητούν από τον Boomer, ο οποίος έχει πλέον 3,3 εκατομμύρια ακόλουθους στο TikTok, να διαφημίσει τα προϊόντα τους. Τώρα βγάζει εξαψήφιο ποσό το χρόνο συνεργαζόμενος με εταιρείες όπως η Expedia, η MGM Resorts, η Disney και η Amazon, σύμφωνα με την ιδιοκτήτριά του.
Το προφίλ των σκύλων στο Instagram άνοιξε το 2014 και το 2019 τους ζήτησαν από το TikTok να τους ανοίξουν και εκεί προφίλ, το οποίο σήμερα έχει 3,6 εκατομμύρια followers.