Υπέρμαχοι μιας ανεξάρτητης Σκοτίας φαίνεται πως είναι οι περισσότεροι χρήστες του Facebook, σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα το μέσο κοινωνικής δικτύωσης.
Σύμφωνα με το δημοφιλές μέσο, τις τελευταίες πέντε εβδομάδες, από την 1η Αυγούστου μέχρι την 8η Σεπτεμβρίου, έχουν εμφανιστεί πάνω από 10 εκατομμύρια αναφορές σχετικά με το κρίσιμο δημοψήφισμα. Από αυτές προκύπτει ότι το «Ναι» έχει ένα ελαφρύ προβάδισμα στις διαδικτυακές συζητήσεις σε σχέση με το «Όχι».
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την έρευνα της Facebook, όπως αναφέρει το Ημερησία, κατά τη διάρκεια των πέντε αυτών εβδομάδων, περίπου 2,05 εκατομμύρια αναφορές συνδέονταν με το «Ναι» στην ανεξαρτησία της Σκοτίας, ενώ 1,96 εκατ. αναφορές έκλειναν υπέρ του «Καλύτερα Μαζί». Η καμπάνια υπέρ του «Ναι» στο Facebook απέσπασε 258.000 likes, σε σχέση τα 182.000 likes της καμπάνιας του «Όχι». Αντίστοιχα, σύμφωνα με τις αναλύσεις, οι συζητήσεις γύρω από τον Άλεξ Σάλμοντ, τον επικεφαλής της καμπάνιας του «Ναι» είναι υπερδιπλάσιες σε σχέση με τον Άλιστερ Ντάρλινγκ, τον ηγέτη της καμπάνιας του «Όχι».
Εντωμεταξύ, το Facebook προσφέρει τη δυνατότητα στους χρήστες του να κοινοποιήσουν στους φίλους τους τι ψήφισαν στο δημοψήφισμα.
Η εφαρμογή «Είμαι ψηφοφόρος» επιτρέπει στους χρήστες να δημοσιοποιήσουν το γεγονός ότι ψήφισαν, δεν επιτρέπει ωστόσο τη δημοσιοποίηση της επιλογής τους. Κάτι ανάλογο είχε γίνει και στις τελευταίες προεδρικές εκλογές σε Ηνωμένες Πολιτείες και Ινδία.