Μια διαφήμιση, που ουσιαστικά δείχνει την πραγματικότητα που αντιμετωπίζει μια γυναίκα μετά τον τοκετό, κόπηκε από τα φετινά Όσκαρ, ως υπερβολικά «ωμή».
Στη διαφήμιση, μια κουρασμένη, ατημέλητη μαμά ξυπνά μέσα στη νύχτα, σηκώνεται με κόπο από το κρεβάτι και προσπαθεί να κάνει κάτι απόλυτα φυσικό, αλλά τόσο δύσκολο για εκείνη, λόγω της κατάστασής της: να πάει στην τουαλέτα. Στο βάθος, ακούγεται το μωρό της να κλαίει. Πρόκειται για διαφήμιση εταιρείας με προϊόντα για την προσωπική περιποίηση των γυναικών μετά τον τοκετό.
Η Frida Mom υποστηρίζει ότι το ABC είπε στην εταιρεία- επικαλούμενο τις κατευθυντήριες γραμμές της Ακαδημίας- ότι δεν δέχεται τη διαφήμιση για τα Όσκαρ, επειδή είναι «υπερβολικά ωμή, με μερικό γυμνό και επίδειξη προϊόντος». Εκπρόσωπος του ABC είπε στο CNN ότι το δίκτυο δεν κάνει σχόλια για την πολιτική που ακολουθεί σε ό,τι αφορά τις διαφημίσεις. Τελικά, η εταιρεία ανέβασε την επίμαχη διαφήμιση στο YouTube, μαζί με ένα μήνυμα. Σε αυτό αναφέρει ότι το βίντεο δεν είναι πολιτικό, βίαιο ή σεξουαλικής φύσης.
«Είναι απλά μια νέα μαμά, στο σπίτι με το μωρό της και το νέο σώμα της, για πρώτη φορά. Και αναρωτιόμαστε γιατί οι νέες μαμάδες αισθάνονται απροετοίμαστες», αναφέρει ακόμη. Σύμφωνα με την εταιρεία, από το ABC τους είπαν ότι η Ακαδημία θέτει τις κατευθυντήριες γραμμές για τις διαφημίσεις που προβάλλονται τη βραδιά της απονομής των Όσκαρ. Αυτές δεν επιτρέπουν διαφημίσεις για: πολιτική, θρησκεία, όπλα, προϊόντα γυναικείας υγιεινής, πάνες ενηλίκων, προφυλακτικά ή φάρμακα για αιμορροΐδες.
Πηγή από το ABC, που επικαλείται το CNN, ανέφερε ότι το ζήτημα ήταν πως η εταιρεία κατέθεσε τη διαφήμιση μία εβδομάδα πριν από την απονομή των Όσκαρ και όταν της ζητήθηκε να κάνει κάποιες αλλαγές, δεν ανταποκρίθηκε.
Πηγή:lifo.gr