Γράφει ο Τηλέμαχος Χορμοβίτης
Μπορεί η προοδευτική ιντελιγκέντσια των ΜΜΕ να προσπαθεί απεγνωσμένα να μας πείσει τα τελευταία χρόνια πως η ελληνική κοινωνία είναι “σκατόψυχη” και “ρατσιστική”, πως “διακατέχεται από μισαλλοδοξία και ταλιμπανισμό” ( http://www.protagon.gr/…/i-skatopsyxia-tis-geitonitsas-48307 ), το αδιαμφισβήτητο γεγονός, όμως, είναι πως χθες το νομοσχέδιο πέρασε με άνετη πλειοψηφία (194 ψήφοι υπέρ), οι αντιδράσεις ήταν ελάχιστες (οι κραυγές δυο-τριων ημιγραφικών ιεραρχών δεν αντιπροσωπεύουν το σύνολο της κοινωνίας) και στις δημοσκοπήσεις φαίνεται ότι ένα εντυπωσιακό 70% της κοινής γνώμης υποστηρίζει το Σύμφωνο, ενώ η πλειοψηφία (56%) είναι υπέρ και του gay γάμου ( http://news247.gr/…/ereyna-gia-thn-omofylofilia-sthn-ellada… ). Επίσης στη “Βαλκάνια και καθυστερημένη” Ελλάδα δεν έγινε ούτε μια διαδήλωση εναντίον του Συμφώνου, σε αντίθεση με την “πολιτιζμένη” Γαλλία, όπου για εβδομάδες γίνοταν μαζικές διαδηλώσεις . Οι Έλληνες, και γενικότερα οι λαοί της Μεσογείου, παρότι είναι πράγματι συντηρητικοί σε κοινωνικά θέματα, με τον δικό τους ιδιαίτερο τρόπο, είναι, διαχρονικά, πολύ πιο ανεκτικοί σε διαφορετικές σεξουαλικές συμπεριφορές από τους λαούς της Κεντρικής και Βόρειας Ευρώπης. Μην ξεχνάμε πως η Ελλάδα ήταν από τις πρωτες χώρες στην Ευρώπη που αποποινικοποίησε την ομοφυλοφιλία (το 1950), όταν οι “ανοιχτόμυαλοι” Βρετανοί έπρεπε να περιμένουν μέχρι το 1967. Λόγω ιδιοσυγκρασίας, οι ορθόδοξοι Έλληνες, ποτε δεν ήταν επιρρεπείς σε ηθικές Σταυροφορίες , όπως πχ οι “διαφωτισμένοι” Προτεστάντες. Και αν κάποιος αναρωτηθεί γιατί είμαστε από τις τελευταίες χώρες που ψήφισαν σύμφωνο συμβίωσης για ομόφυλα ζευγάρια , θα του απαντήσω πως τα τεράστια ποσοστά της κοινής γνώμης υπέρ του συμφώνου και η έλλειψη αντιδράσεων δείχνει πως η ελληνική κοινωνία ήταν έτοιμη από καιρό για μια τέτοια νομική ρύθμιση . Το πολιτικό μας προσωπικό ήταν αυτό που αποδείχτηκε, για μια ακόμη φορά, τραγικά πίσω σε σχέση με τους πολίτες.
Ο χθεσινός νόμος είχε ένα θετικό, ένα αδιάφορο και ένα αρνητικό σημείο.Το θετικό σημείο είναι η κατάργηση, επιτέλους, του αναχρονιστικού και άχρηστου άρθρου 347 του Ποινικού Κώδικα, το οποίο προέβλεπε, ουσιαστικά, διαφορετικό κατώτερο όριο ηλικίας συγκατάθεσης στις ομοφυλοφιλικές από τις ετεροφυλοφιλικές σχέσεις και περιελάμβανε σαφής αρνητική διακριτική μεταχείριση έναντι της ανδρικής ομοφυλοφιλικής πορνείας. ( http://www.mariayannakaki.gr/…/671-katargisi-arthrou-poinik… )Το αδιάφορο είναι το ίδιο το σύμφωνο συμβίωσης για τα ομόφυλα ζευγάρια. Παρότι λύνει κάποια πρακτικά ζητήματα, δεν βγάζει το κράτος από τις κρεβατοκάμαρες μας, όπως είπε χθες ο Σταύρος Θεοδωράκης, αλλά αντίθετα το κράτος μας κατσικώνεται σαν το τρίτο πρόσωπο της σχέσης . Έχω γράψει και παλαιότερα ότι η καλύτερη λύση είναι να βγει το κράτος τελείως από τον θεσμό του γάμου ( http://www.blemilo.com/2011/04/blog-post_6940.html ). Το αρνητικό σημείο, τέλος, είναι το άρθρο που ποινικοποιεί τα λεγόμενα “ρατσιστικά” συσσίτια και αιμοδοσίες. Ενα άρθρο, μνημείο κρατισμού και πολιτικής ορθότητας, που καταπατά την ελευθερία μας να συναστρεφόμαστε και να συνεταιριζόμαστε με τους ανθρώπους που εμείς θέλουμε και μας επιβάλλει προς τα πού θα στρέφουμε τα φιλάνθρωπα αισθήματά μας.
Ας ηρεμήσουν λίγο οι gay ακτιβιστές που δηλώνουν, όπου σταθούν και όπου βρεθούν, πως χθες , επιτέλους, το κράτος αναγνώρισε, για πρώτη φορά, τα δικαιώματά τους . Δηλαδή, η ελευθερια του λόγου, το δικαίωμα στην ιδιοκτησία, η ελευθερία μετακίνησης, η ανεξιθρησκεία, η οικονομική ελευθερία, που έστω κουτσουρεμένα, εγγυάται το ελληνικό Συνταγμα, για όλους τους πολίτες, ετεροφυλόφιλους και ομοφυλόφιλους, εδώ και δεκαετίες, είναι λιγότερο σημαντικά από το …δικαίωμα στο γάμο; Τα “άγαμα κοράσια” της δεκαετίας του ’50, που από τα προνήπια το μοναδικό τους όνειρο ήταν πότε θα φορέσουν νυφικό, τέτοια καούρα για γάμο δεν την είχαν. Για χαλαρώστε λίγο!
Τέλος, οι gay ακτιβιστές, ακολουθώντας την λογική “πρόκληση για την πρόκληση” κάνουν ότι μπορουν για να χάσουν την υποστήριξη της κοινής γνωμης. Αν δεν ήξερα πόσο μπορεί να τους τυφλώσει ο ιδεοληπτικός φανατισμός τους, θα πίστευα πως είναι βαλτοί από τον Άνθιμο για να σαμποτάρουν τις διεκδικήσεις του gay κινήματος. Μετά το χθεσινό happening , όπου πέντε μαλακισμένα ντύθηκαν παπάδες και άρχισαν να φιλιούνται και να αγκαλιάζονται έξω από την Μητρόπολη (οι ίδιοι που φωνάζουν γιατί νιώθουν προσβεβλημένοι με τις δηλώσεις Αμβρόσιου, κάνουν ότι μπορούν για να προσβάλλουν τους χριστιανούς) , συνεχίσαμε το βράδυ με γλωσσόφιλα μέσα στην Βουλή μεταξύ του Βαλλιανάτου και της παρέας του . Ελπίζω μόνο να μην ζηλέψουν και τα στρεϊτ ζευγάρια του κοινοβουλίου και αναγκαστούμε να υπομείνουμε παθιασμένα φιλιά στα έδρανα μεταξύ Τασίας- Δρίτσα και Μιχαλολιάκου- Ζαρούλια.
(πρώτη δημοσίευση: στον λογαριασμό του Τ. Χορμοβίτη στο facebook)