Ανοιχτό φαίνεται ότι είναι το ενδεχόμενο και για νέα παράταση στον διαγωνισμού του ΤΑΙΠΕΔ για τα Περιφερειακά Αεροδρόμια.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ορισμένοι απο τους υποψήφιους επενδυτές που ήδη έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον ζητούν να οριστεί νέα προθεσμία. Βασική αιτία για αυτό, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, ειναι ότι μερίδα απο τις υποψήφιες κοινοπραξίες, δυσκολεύονται στο να εξασφαλίσουν τις απαραίτητες τραπεζικές εγγυητικές επιστολές, προκειμένου να λάβουν μέρους στις διαγωνιστικές διαδικασίες.
Μάλιστα, φαίνεται ότι αυτό αποτελεί και την βασική αιτία για την οποία, παρατείνονται συνεχώς κι άλλοι διαγωνισμοί για έργα υποδομών στη χώρα μας.
Η νέα προθεσμία, τρίτη κατά σειρά, για τα Περιφερειακά Αεροδρόμια λήγει στις 30 Σεπτεμβρίου και έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον μεγάλα ονόματα της παγκόσμιας και εγχώριας κατασκευαστικής αγοράς. Πρόκειται για την εταιρεία Aeroport De La Cote d’Azur, την κοινοπραξία J&Ρ Αβαξ – Zurich Airport, την εταιρεία του Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, την κοινοπραξία Fraport – όμιλος Κοπελούζου, την σύμπραξη Vinci – Ελλάκτωρ, την κοινοπραξία Corporacion America – ΜΕΤΚΑ και τον όμιλο Advent.
Για την ώρα, δεσμευτική προσφορά ανακοίνωσαν ότι θα καταθέσουν οι κοινοπραξίες Fraport-Κοπελούζος και Corporation America-ΜΕΤΚΑ.
Τα Περιφερειακά Αεροδρόμια πάντως βρίσκονται ψηλά στην αντζέντα της Τρόικα και αποτελούν μνημονιακή υποχρέωση, ενώ ζητήθηκε απο την ελληνική πλευρά να επισπεύσει τις διαδικασίες.
Ο διαγωνισμός προβλέπει ότι δυο ανάδοχοι θα αναλάβουν έκαστη απο τις δυο ομάδες, στις οποίες έχουν χωριστεί τα αεροδρόμια.
Στην πρώτη ομάδα ανήκουν τα αεροδρόμια Θεσσαλονίκης, Κέρκυρας, Χανίων, Κεφαλονιάς, Ζακύνθου, Ακτίου, Καβάλας. Προαιρετικά μπορούν να προστεθούν τρία από τα αεροδρόμια Αλεξανδρούπολης, Αράξου, Καλαμάτας και Αγχιάλου.
Η δεύτερη ομάδα περιλαμβάνει τα αεροδρόμια Ρόδου, Κω, Σάμου, Μυτιλήνης, Μυκόνου, Σαντορίνης και Σκιάθου και προαιρετικά μέχρι 3 από τα αεροδρόμια των Λήμνου, Χίου, Καρπάθου και Νέας Αγχιάλου.