Γράφει η Αντιγόνη Καψάλη
Οι άντρες είναι γνωστοί για τα ερωτικά τους παιχνιδάκια ως προς τις γυναίκες .Οι λόγοι που τους οδηγούν να επιδίδονται σ αυτό το σπορ ποικίλουν, αν και οι πιο συχνοί είναι είτε επειδή απλά βαριούνται και περνάνε τη γνωστή φάση : « ..ε …δεν είμαι ..σε φάση για σχέση ..αυτή την περίοδο..θέλω..κάτι χαλαρό», είτε επειδή απλά μπορούν, και μάλιστα δεν μπαίνουν καν στην διαδικασία να σου πετάξουν την παραπάνω δικαιολογία . Άλλοι το κάνουν για να αποδείξουν στους φίλους τους πόσο “γαμάτοι” είναι, ειδικά αν έχουν δυο- τρία κοριτσάκια και “τα παίζουν”, και άλλοι πολλοί λόγοι που δεν θέλω καν να μπω στη διαδικασία να σκεφτώ.
Όμως ζούμε στο 2013 και μιας και πολλοί ρόλοι έχουν αρχίσει να αντιστρέφονται , καιρός είναι να αλλάξει το θεματάκι σχετικά με το ποιος παγιδεύει ποιον. Οι γυναίκες κατά κύριο λόγο λειτουργούν βάση προγράμματος και περίπλοκων σκέψεων, ενώ οι άντρες ενστικτωδώς.
Το παράδειγμα που θα δώσω είναι δεδομένου ότι βρισκόμαστε κάπου έξω , πχ σ ένα μπαρ. Το μπαρ μπορεί να είναι στέκι ή και ένα τυχαίο που πάμε πρώτη φορά.
Είναι καλό πριν μπούμε στην οποιαδήποτε διαδικασία, επιθετικής ή αμυντικής θέσης να υπάρχει αυτογνωσία, να γνωρίζουμε τα ατού της προσωπικότητας μας , τα δυνατά σημεία του σώματος μας, να ξέρουμε τι μας αναδεικνύει και τι όχι, ώστε να καταφέρουμε να προσεγγίσουμε το υποψήφιο θύμα και να το σύρουμε με επιτυχία στον ιστό μας ή στη φάκα μας (ή οπουδήποτε αλλού δεν υπάρχουν περιορισμοί). Η παρακάτω μέθοδος μπορεί να εφαρμοστεί σε άγνωστους, σε παλιούς γκόμενους , φλερτ ή κάποιον που έχουμε σταμπάρει από καιρό. Χωρίζεται σε δύο βασικούς θεματικούς άξονες που πρέπει να τηρήσουμε για να πετύχουμε το σκοπό μας. Αυτοί είναι: α) η γλώσσα του σώματος και β) οι ερωτήσεις/απαντήσεις παγίδα.
Βρισκόμαστε στο μπαρ…. καθόμαστε με τη φίλη μας λοιπόν όμορφα και ωραία στο σκαμπουδάκι μας, μέχρι να εντοπίσουμε το υποψήφιο θύμα. Όταν πρόκειται για κάποιον άγνωστο, εγώ συνήθως επιλέγω, αυτή τη κλασική ψωνάρα που βρίσκεται πάντα εκεί, απανταχού παρών σε όποιο μπαρ και αν τύχει να βρεθείς με το ύφος «ναι.. είμαι ο ζεν πρεμιέ όλων των εποχών» που το after shave του σου τρυπαει τη μύτη, και που όταν περνάς από δίπλα του, σε κοιτάζει λες και περιμένει να του κάνεις και καμία υπόκλιση . …Ναι αυτό είναι το τέλειο θύμα που θα προσφέρει και τη μέγιστη ευχαρίστηση στο τέλος της παγίδευσης του. (θέλει όμως και να είσαι και PRO, μην τον επιλέξεις μόλις διάβασες το άρθρο και όποιον πάρει ο χάρος!!…για αρχή επέλεξε κανέναν απελπισμένο πρώην, έτσι για να πάρεις τον αέρα).
Ξεκινάμε με τη γλώσσα του σώματος.. ο λόγος είναι απλός ! για να τον παγιδεύσεις , ε.. πρέπει και να σε πλησιάσει πρώτα. (Στην περίπτωση που ανήκεις στη κατηγορία των γυναικών, που δεν προλαβαίνεις να καθίσεις στο σκαμπό σου και σε πλησιάζει άντρας, μπορείς να πας κατευθείαν στις ερωτήσεις/απαντήσεις παγίδα) .Υποθέτω ότι στο πέρασμα των χρόνων έχεις διαβάσει χιλιάδες άρθρα γυναικείων περιοδικών όπου σου μιλούν για τη γλώσσα του σώματος που πρέπει να κρατάς κρυφή, ώστε να μην σε πάρει είδηση ότι «τον γουστάρεις» . Ξέχασε τα αυτά που σου μάθανε τόσα χρόνια. Εδώ κάνουμε το ακριβώς αντίθετο. Πείραγμα μαλλιών, τυλίγοντας και ξετυλίγοντας την ατημέλητη ατίθαση ακρούλα των μαλλιών που βρίσκεται κοντά στο πρόσωπο, ελαφρό πετάρισμα βλεφαρίδας (μην το παρακάνεις ,και θυμίζεις κοντινό πλάνο Βουγιουκλάκης στη ταινία “Χτυποκάρδια στο Θρανίο” ), δάγκωμα κάτω χείλους, αγκωνιές στη φίλη μας.. τα θέλουμε όλα!!Είναι απαραίτητα συστατικά για να πετύχουμε το σκοπό μας. Αν ξέχασες να τα κάνεις, ή αν πέρασε πολύς καιρός από την τελευταία φoρά που έδωσες αγκωνιά στη φίλη σου και είπες «δες λίγο… κοιτάει κοιτάει ;» χρειάζεσαι επειγόντως εξάσκηση με καθρέφτη στο σπίτι. Αυτά είναι σαν το ποδήλατο, μην αγχώνεσαι ! θα σου ξανάρθουν.
Στάδια
1.Καρφωτικό κοίταγμα στα μάτια, δεν παίρνεις το βλέμμα σου από πάνω του μέχρι να καταλάβει ότι κοιτάς αυτόν (παραδόξως ενώ είναι ψωνάρες, αργούν λίγο).
2.Αφου καταλάβει ότι κοιτάς αυτόν, σε κοιτάει όσο πιο διακριτικά (μπορεί )για να σε τσεκάρει. Είναι η στιγμή που κάνεις ότι και καλά ντρέπεσαι που σε πήρε χαμπάρι ….και προσπαθείς και καλά να κρυφτείς πίσω απ τη φίλη σου.
3.Τώρα λογικά σε κοιτάει και σε δείχνει στους φίλους του διακριτικά (χαχα εδώ γελάμε) ,ενώ εσύ αρχίζεις να πίνεις ναζιάρικα το ποτό σου, στην ανάγκη κάνεις και ότι σου πέφτει και λίγο ..από την πολύ ταραχή και το άγχος που σου δημιουργεί το κοίταγμα του, και παίρνεις το πιο αθώο και ναζιάρικο ύφος που υπάρχει !(αν δεν ξέρεις πως γίνεται αυτό δες καμιά ταινία και μετά στον καθρέφτη).
4.Χόρεψε και λίγο, κρίμα είναι! τόσο ωραία ντύθηκες , κάνε και μια στροφή να σε δει ολόκληρη .Αν δεν έχεις εξασκηθεί με 15ποντα άσε τα πολλά πολλά και περιορίσου σε elite κουνηματάκια από το ένα πόδι στο άλλο. Ωραία, τώρα έχεις και κοινό, αυτόν και τους φίλους του. Το παν είναι να μην πανικοβληθείς και… πέσεις .Στην περίπτωση που σωριάστηκες τουλάχιστον μην πάρεις το ύφος της καημένης ..σήκω με νάζι( πάνω απ όλα) χαρωπή και χαμογελαστή λες και ήταν μέρος του σχεδίου σου.
5.Φτάνοντας στο στάδιο 5, κάποιοι άντρες έχουν ήδη αρχίσει να στέλνουν σφηνάκια για να σου δείξουν ότι «οκ, σε έχω σταμπάρει και εγώ …και τώρα θα σε ρίξω», και έχουν ήδη μετακομίσει στο στάντ σου. (θα το συζητήσουμε άλλη στιγμή, το “άλλο” που νομίζουν ότι αν σου στείλουν ποτό ή σφηνάκι αυτομάτως τους ανήκεις και σ’ έριξαν), τέλος πάντων στην περίπτωση που αναλύουμε, αυτό λειτουργεί υπέρ μας , διότι καταφέραμε να στρέψουμε την προσοχή του πάνω μας, άρα και τελειώσαμε με τον πρώτο θεματικό άξονα. Κάποιοι άντρες όμως κολακεύονται τόσο πολύ που χάνουν το ενδιαφέρον τους , ίσως επειδή θεωρούν ότι δεν υπάρχει ανταγωνισμός. Σ αυτή την περίπτωση σκανάρουμε τον χώρο στον οποίο βρισκόμαστε, και ψάχνουμε να δούμε αν το στάντ στο οποίο βρισκόμαστε βρίσκεται πιο κοντά στην wc ή στην έξοδο του μπαρ. Αυτή η κίνηση εξυπηρετεί δύο σκοπούς . Ο πρώτος είναι ότι μας βλέπει να αναζητούμε κάτι άλλο στο χώρο, άρα όχι αυτόν. Ο δεύτερος είναι ότι αφού εντοπίσουμε τον κοντινότερο “προορισμό”, ενεργοποιούμε την ψευδή κλήση στο κινητό μας (αν έχουμε)και πηγαίνουμε εκεί περπατώντας όλο χάρη και αυτοπεποίθηση. Έτσι του τραβάμε την προσοχή. (Αν επιλέξεις ως προορισμό την wc, επί ευκαιρίας να φρεσκαριστείς κιόλας, μην το παρακάνεις επειδή μέχρι ν βγεις θα σ έχει ξεχάσει και θα πρέπει να τα ξανακάνεις όλα απ την αρχή).
Β) Θεματικός άξονας. Ερωτήσεις /απαντήσεις παγίδα. Η βασική τους λειτουργία, είναι αν μας ενδιαφέρει έστω και λίγο ή “λεία” μας, και θέλουμε να δούμε τι σόι άτομο είναι. Εδώ δυστυχώς, δεν μπορώ να βοηθήσω πολύ χωρίζοντας το σε στάδια, μιας και η κάθε μία μας είναι διαφορετική, είτε από θέμα ευφυΐας είτε από έμφυτη διάθεση παιχνιδιού. Όσο και αν λατρεύω τις “ερωτήσεις παγίδα”, δεν μπορώ πραγματικά να αντισταθώ στις “απαντήσεις παγίδα”. Οι απαντήσεις παγίδα λειτουργούν ως εξής, μας ρωτάει κάτι, απαντάμε και η απάντηση μας τον οδηγεί να σχολιάσει κάτι πάνω σ’ αυτό (συνήθως για τον εαυτό του), επειδή έχει κάνει αυτός την ερώτηση δεν έχει ψυλλιαστεί ότι είναι παγίδα . Καλό ε? ..Παράδειγμα. Πάνω στη συζήτηση, με κάποιο τρόπο θα κάνει το λάθος (η θα τον βοηθήσεις εσύ να το κάνει), να σε ρωτήσει τι κοιτάς σε έναν άντρα. Εσύ θα πείς ότι σίγουρα η εμφάνιση παίζει ρόλο στην αρχή για να προσέξεις κάποιον, αλλά στο τέλος σημασία έχει ο εσωτερικός πλούτος η εξυπνάδα, η γοητεία και μπλα μπλα μπλα..(τα ξέρεις). Αν αυτός πει τέλεια …είμαι ο τέλειος άντρας για σένα σε μένα θα τα βρεις όλα αυτά ..και μετά από δύο δευτερόλεπτα ακούσεις… «καλά..ε; εσύ είσαι μια κούκλα όμως!», τι συμπέρασμα βγάζεις; Ότι μπροστά σου έχεις έναν ακόμα ανασφαλή άντρα που χαίρεται που δεν κοιτάς μόνο την εμφάνιση, αλλά αυτός φυσικά και την κοιτάει.
Φτάνοντας στον επίλογο, αν οι γυναίκες δεν προσπαθούσαμε πάση θυσία να βγάλουμε η μία το μάτι της αλληνής και υπήρχε αλληλεγγύη μεταξύ μας, οι άντρες δεν θα είχαν ελπίδα.
ΥΣ.(Ψιλά γράμματα) Η μέθοδος είναι απλή, αν ξέρεις καλά τον εαυτό σου. Κάποιοι άντρες τυχαίνει καμιά φορά να είναι πιο έξυπνοι απ όσο δείχνουν. Αν δεν σου πετύχει ,κάτι δεν έκανες καλά. Προσπάθησε ξανά. Δεν αναλαμβάνω καμία ευθύνη.