Τα στοιχεία της Visa δείχνουν πώς η καταναλωτική δαπάνη στους Ολυμπιακούς Αγώνες Παρίσι 2024 τονώνει τη γαλλική οικονομία.
Οι πωλήσεις στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις στο Παρίσι, το πρώτο σαββατοκύριακο των Ολυμπιακών Αγώνων, αυξήθηκαν κατά 26% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα το 2023.
Το μεγαλύτερο μερίδιο των δαπανών από το εξωτερικό προέρχεται από κατόχους καρτών Visa από τις ΗΠΑ, η πιο σημαντική αύξηση σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα το 2023 προέρχεται από επισκέπτες από την Ιαπωνία και τη Βραζιλία.
Η Visa, επίσημος συνεργάτης Τεχνολογίας Πληρωμών των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων, δημοσιοποίησε σήμερα νέα στοιχεία που αποκαλύπτουν τα αρχικά μοτίβα δαπανών των κατανωλωτών το πρώτο σαββατοκύριακο των Ολυμπιακών Αγώνων – Παρίσι 2024.
Συγκεκριμένα:
Οι μικρές επιχειρήσεις στο Παρίσι επωφελήθηκαν από αύξηση των πωλήσεων κατά 26% ετησίως από κατόχους καρτών Visa, το πρώτο σαββατοκύριακο των Ολυμπιακών Αγώνων.
Η πιο σημαντική αύξηση σε δαπάνες σημειώθηκε σε θέατρα και μουσεία (+159%), τρόφιμα και είδη σούπερ μάρκετ (+42%), εστιατόρια (+36%), λιανεμπόριο (+21%) και διασκέδαση (+18%).
Το μεγαλύτερο μερίδιο των δαπανών από το εξωτερικό προέρχεται από κατόχους καρτών Visa από τις ΗΠΑ (29%), ενώ οι πιο σημαντικές δαπάνες σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα το 2023, σημειώθηκαν από επισκέπτες από την Ιαπωνία (+129%) και τη Βραζιλία (+33%).
Το 78% όλων των αγορών από ξένους στο Παρίσι ήταν ανέπαφες, σημειώνοντας αύξηση 9% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Οι κρατήσεις πτήσεων προς το Παρίσι ενόψει των Αγώνων αυξήθηκαν κατά 39% σε σχέση με την ίδια περίοδο το 2023.
Σημαντική αύξηση στα ταξίδια προς το Παρίσι για τους κάτω των 35, που κατέγραψαν αύξηση 120% ετησίως. [3]
Μεγαλύτερη αύξηση επισκεπτών στο Παρίσι σε σχέση με το περασμένο έτος σημειώθηκε από τις ΗΠΑ (+64%). Ακολούθησαν οι επισκέπτες από τη Γερμανία (+61%) και την Ισπανία (+27%).
Εκτός από τη γαλλική πρωτεύουσα οι δαπάνες ενισχύθηκαν σημαντικά και σε άλλες πόλεις που φιλοξενούν αγώνες, ανάμεσά τους το Saint-Etienne (+214%), η Lille (+100%) και η Μασσαλία (+38%).
Η Charlotte Hogg, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Visa για την Ευρώπη, δήλωσε :
«Ως χορηγοί του Oλυμπιακού κινήματος για σχεδόν 40 χρόνια και των Παραολυμπιακών Αγώνων από το 2002, γνωρίζουμε από πρώτο χέρι το θετικό αντίκτυπο που μπορούν να έχουν οι Αγώνες στις οικονομίες των χωρών που τους φιλοξενούν, γεγονός που ευθυγραμμίζεται με την αποστολή της Visa για την ενίσχυση των πάντων, παντού. Τα πιο πρόσφατα δεδομένα μας υποδεικνύουν σημαντική ενίσχυση της καταναλωτικής δαπάνης μεταξύ των κατόχων καρτών Visa το σαββατοκύριακο της τελετής έναρξης.
Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που παρατηρούμε αύξηση των δαπανών στις μικρές επιχειρήσεις στη Γαλλία, σε συνέχεια των 13 εκατομμυρίων επιχειρήσεων πανευρωπαϊκά που βοηθήσαμε να ψηφιοποιηθούν κατά την τελευταία τετραετία, ενώ τις συνδέσαμε με τους θεατές μέσω της εφαρμογής Visa Go. Η αυξημένη συμμετοχή των νεότερων γενιών, που βλέπουμε στα ταξιδιωτικά δεδομένα, είναι επίσης ένα εντυπωσιακό εύρημα που δείχνει την εμβέλεια και τη σημασία των Αγώνων στο σήμερα και στο αύριο».
Η ευθύνη της Visa για την παροχή συστημάτων πληρωμών στους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες απαιτεί έναν ανθεκτικό σχεδιασμό, προσαρμοσμένο στους τόπους διεξαγωγής σε συνδυασμό με λειτουργίες μεγάλης κλίμακας. Σε συνεργασία με την Οργανωτική Επιτροπή την τελευταία τριετία, η Visa έχει δημιουργήσει ένα προσαρμοσμένο δίκτυο πληρωμών σε όλο το Παρίσι και την ευρύτερη περιοχή, που διασφαλίζει ότι οι ανέπαφες πληρωμές της Visa γίνονται δεκτές σε 3.500 εμπόρους σε 32 χώρους διεξαγωγής των Ολυμπιακών Αγώνων και 16 των Παραολυμπιακών Αγώνων.
Πηγή zougla.gr