Τα Νissan X-Trail, Mercedes-Benz V-Class και Citroen C4 Cactus υποβλήθηκαν στις γνώριμες δοκιμές πρόσκρουσης του ανεξάρτητου ευρωπαϊκού οργανισμού, με τα δύο πρώτα να αποσπούν την ανώτερη διάκριση. Αναλυτικότερα, το νέο SUV της Nissan ξεχώρισε τόσο για τα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας που διαθέτει στον εξοπλισμό του όσο και για την προστασία που είναι ικανό να προσφέρει σε ενήλικες επιβάτες, καθώς με εξαίρεση την περιοχή των κάτω άκρων και του θώρακα, ο κίνδυνος τραυματισμού σε ενδεχόμενη μετωπική ή πλευρική σύγκρουση χαρακτηρίζεται ως χαμηλός. Εξίσου ικανοποιητικές ήταν οι επιδόσεις του νέου Nissan X-Trail και στην προστασία παιδιών, ενώ παρά το μέγεθός του, το ιαπωνικό SUV αποδείχθηκε ιδιαίτερα φιλικό και για τους πεζούς.
Στα πέντε αστέρια του EuroNCAP έφθασε με σχετική ευκολία και η Mercedes-Benz V-Class. To νέο, επιβατικό van της γερμανικής φίρμας προστάτευσε επαρκώς τους ενήλικες επιβάτες, χωρίς ωστόσο να εκμηδενίσει τις πιθανότητες τραυματισμού στην περιοχή του θώρακα. Οι άκαμπτες κολόνες του μπροστινού τμήματος αποτέλεσαν τον μεγαλύτερο κίνδυνο για τους πεζούς, στην προστασία παιδιών το 87% δηλώνει ξεκάθαρα την αποτελεσματικότητα του επιβλητικού VAN, ενώ ο πλούσιος εξοπλισμός, σε επίπεδο ενεργητικής, αποτέλεσε για τη V-Class ένα εξαιρετικά χρήσιμο εφόδιο.
Υποδεέστερο της Mercedes-Benz V-Class και του Nissan X-Trail, ως προς την προστασία που είναι ικανό προσφέρει στους επιβάτες του, αποδείχθηκε το Citroen C4 Cactus. To γαλλικό crossover “σκόραρε” 82 στα 100 στην προστασία ενηλίκων, καθώς στη δοκιμασία πλευρικής πρόσκρουσης σε στύλο, ο θώρακας του οδηγού εκτέθηκε σε κίνδυνο. Ο “φτωχός” εξοπλισμός ενεργητικής ασφάλειας αποτέλεσε ένα ακόμα παράγοντα που οδήγησε το Citroen C4 Cactus στα τέσσερα αστέρια του EuroNCAP, καθώς στην προστασία πεζών και παιδιών η βαθμολογία της γαλλικής πρότασης διατηρήθηκε σε αξιοπρεπή επίπεδα.