Τις αναρτήσεις των χρηστών του Twitter μελέτησαν Αμερικανοί και Βρετανοί επιστήμονες και διαπίστωσαν ότι οι δημοσιεύσεις που γίνονται από κινητά τηλέφωνα και άλλες φορητές συσκευές έχουν πιο εγωκεντρικό χαρακτήρα, σε σχέση εκείνες που γίνονται από σταθερό υπολογιστή.
Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον Ντιράτζ Μάρθι του Πανεπιστημίου Γκόλντσμιθς του Λονδίνου, έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό «Journal of Communication». Ανέλυσαν επί έξι εβδομάδες, με ειδικό λογισμικό και με ψυχολογικές μεθόδους, το γλωσσικό περιεχόμενο 235 εκατομμυρίων μηνυμάτων στο Twitter και διαπίστωσαν ότι η αναλογία των εγωκεντρικών σε σχέση με τα μη εγωκεντρικά μηνύματα είναι αρκετά μεγαλύτερη για όλες τις φορητές συσκευές.
Παράλληλα, η έρευνα διαπιστώνει ότι το λεξιλόγιο των κινητών «τιτιβισμάτων» τείνει να περιέχει γλώσσα που θεωρείται πιο «αρνητική». «Η έρευνά μας δείχνει ότι, όταν στέλνουμε ένα μήνυμα στο Twitter, είναι πιο πιθανό να χρησιμοποιήσουμε αρνητική γλώσσα, αν το στείλουμε από κινητές συσκευές», δήλωσε ο επικεφαλής της έρευνας.