Γράφει η Δήμητρα Πραντάλου
Το Instagram αυτή τη στιγμή είναι αναμφισβήτητα ένα αναπτυσσόμενο κοινωνικό μέσο, αφού μετράει 400 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες. Το 75% των χρηστών βρίσκεται εκτός Ηνωμένων Πολιτειών Αμετικής, ενώ το 50% εκείνων που προστέθηκαν τελευταία αποτελείται από την Ευρώπη, την Ασία, την Βραζιλία, την Ιαπωνία και την Ινδονησία.
Τα τελευταία στοιχεία λοιπόν , δείχνουν μια πραγματική επιτυχία για την ομάδα του Instagram. Αυτό βέβαια δεν είναι τόσο θετικό για τους marketers των social media. Και αυτό γιατί με τόσους ενεργούς χρήστες και με περισσότερες από 80 εκατομμύρια φωτογραφίες να δημοσιεύονται την ημέρα, καθίσταται δύσκολη η οργανική ανάπτυξη με αποτέλεσμα το 2016 να θεωρείται το Instagramμια πλατφόρμα πληρωμής προκειμένου να πετύχει κάποιος.
Η εταιρία Locowise στην ανασκόπηση που πραγματοποίησε για την προηγούμενη χρονιά, επιβεβαίωσε ότι η οργανική ανάπτυξη και η ενασχόληση έχει πέσει απότομα. Και όπως δήλωσε και η εταιρία: “Αν θες να πετύχεις σπουδαία ανάπτυξη στο Instagram, τότε πρέπει να ασχοληθείς με εναλλακτικές τακτικές. Η οργανική ανάπτυξη δεν μπορεί να οδηγήσει κάπου μακριά”.
Η Locowise για την ανασκόπηση χρησιμοποίησε 2.500 προφίλ, και τα συμπεράσματα σε νούμερα είναι τα εξής:
Σύμφωνα λοιπόν με τα στατιστικά, τον Απρίλιο το Instagram είχε άνοδο στους followers κατά 1,95%, ενώ από τον Μάϊο ξεκίνησε η πρώτη πτώση για να φτάσει τον Δεκέμβριο να βρίσκεται σε πολύ χαμηλό ποσοστό, μόλις 0,23%.
Στα 2,500 προφίλ που ελέχθηκαν, οι φωτογραφίες φαίνεται να αποδίδουν καλύτερα απ’τα βίντεο, αφού το ποσοστό του πρώτου ανήλθε στο 1,85% εκείνων που ασχολήθηκαν περισσότερο, ενώ με τα βίντεο η ενασχόληση έφτασε μόνο το 0,9%.
Εν κατακλείδι για τους marketers που θέλουν να δουν τα ποσοστά τους να ανεβαίνουν, πρέπει να διαθέσουν ένα bugdet μέσω διαφήμισης που εξακολουθεί να βρίσκεται σε δυνατά επίπεδα.
Πηγή: spinningsm.gr