Ακόμα κυκλοφορεί με «βαρύ» καμουφλάζ το πρωτότυπο με το οποίο η Audi κάνει τις δοκιμές της. Από το είδος του καμουφλάζ αλλά και τη μορφή που βλέπουμε να διακρίνεται κάτω από αυτό, καταλαβαίνουμε πως οι δοκιμές είναι στο τελικό στάδιο και η Audi δεν θα αργήσει να μας δείξει το τελικό προϊόν που θα πάρει τη θέση του στη γκάμα των ηλεκτρικών μοντέλων του Ομίλου. Στο μπροστά μέρος, ξεχωρίζει η μεγάλη γρίλια της μάσκας που πλαισιώνεται από προβολείς LED, ενώ χαμηλότερα διακρίνονται και οι τριγωνικοί αεραγωγοί στον προφυλακτήρα.
Στην πίσω μεριά, διακρίνεται η διαμόρφωση με το πλευρικό παράθυρο που ακολουθεί τη γραμμή της οροφής μέχρι την τελική γραμμή του αυτοκινήτου, το C-Pillar και την αεροτομή στο επάνω μέρος της 5ης πόρτας. Οι προδιαγραφές του Q4 e-tron δεν έχουν ακόμα αποκαλυφθεί από την Audi αλλά όλοι περιμένουμε να δούμε ένα ευρύχωρο εσωτερικό, ικανό για άνετη φιλοξενία 5 ενηλίκων. Σε ότι έχει να κάνει με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του, το Q4 e-tron θα χρησιμοποιεί την πλατφόρμα MEB (όπως και στα Volkswagen ID.3 και ID.4).
Συνεπώς, θα πρέπει να περιμένουμε την μπαταρία με χωρητικότητα 82 kWh και δύο ηλεκτρικούς κινητήρες που δίνουν στο μοντέλο τετρακίνηση. Η απόδοση που αναμένεται είναι 306 ίπποι και με αυτό το δεδομένο, οι επιδόσεις θα είναι ανάλογες των μοντέλων της VW που εμφανίζουν τα ίδια χαρακτηριστικά. Αυτό σημαίνει πως τα 100 χλμ./ώρα από στάση θα «έρχονται» σε 6,3 δευτερόλεπτα περίπου, ενώ η τελική ταχύτητα θα είναι περιορισμένη ηλεκτρονικά στα 180 χλμ./ώρα. Όσον αφορά την αυτονομία, περιμένουμε να δούμε μια επίδοση της τάξης των 450 χιλιομέτρων με μια φόρτιση. Για την τεχνολογία των μπαταριών, είναι πολύ σημαντικό το ότι θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί φορτιστής 125 kW, με τον οποίο το 80% της μπαταρίας θα γεμίζει σε κάτι παραπάνω από 30 λεπτά της ώρας. Το Q4 e-tron θα κατασκευαστεί στο εργοστάσιο Zwickau της Volkswagen και το μοντέλο πρόκειται να παρουσιαστεί το δεύτερο εξάμηνο του τρέχοντος έτους.