Η σειρά με την οποία η Porsche εμπλουτίζει τη γκάμα της 911 ίσως να μην ακολουθεί τη λογική της κορύφωσης όμως αυτό είναι κάτι που ελάχιστα θα απασχολήσει τους φίλους του θρυλικού sportscar. Έτσι μετά την πανίσχυρη 911 Turbo S των 650 ίππων έρχεται η σειρά της «μικρής» 911 Turbo να προσθέσει ένα ακόμα κομμάτι στο παζλ.
Αυτό που δεν επιδέχεται καμία αμφιβολία είναι το γεγονός πως η νέα 911 Turbo είναι επίσης ταχύτατη και άκρως πιπεράτη. Χρησιμοποιεί τον ίδιο εξακύλινδρο 3.7 flat-6 twin-turbo κινητήρα που έχει και η Turbo S, με όλη την τεχνολογία αιχμής όπως τους υπετροφοδότες μεταβλητής γεωμετρίας, πιεζοηλεκτρικούς εκχυτήρες υψηλής ακρίβειας και προηγμένο σύστημα ψύξης. Η απόδοση φθάνει τους κάθε άλλο παρά αμελητέους 580 ίππους και τα 76,5 χλγμ. ροπής πράγμα που σημαίνει πως είναι σημαντικά πιο δυνατή από την προηγούμενη Turbo και φυσικά ταχύτερη από αυτή. Το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 2,8’’ δηλαδή μόλις ένα δέκατο από την Turbo S ενώ η τελική ταχύτητα φθάνει τα 320 χλμ./ώρα.
Η 911 Turbo είναι φυσικά τετρακίνητη και συνοδεύεται αποκλειστικά από το 8άρι PDK κιβώτιο ταχυτήτων. Είναι φαρδύτερη κατά 45 χιλ εμπρός και 20 χιλ. πίσω από την προηγούμενη Turbo και είναι εξοπλισμένη με τα ενεργητική ανάρτηση PASM και τετραδιεύθυνση ενώ στον προαιρετικό εξοπλισμό ανήκει η σπορ ανάρτηση PASM Sports που μειώνει το ύψος κατά 10 χιλ. καθώς και τα κεραμικά φρένα. Η νέα Turbo είναι 50 κιλά βαρύτερη από την προηγούμενη όμως προαιρετικά διατίθεται το πακέτο Lightweight Design το οποίο χάρη στα ελαφρύτερα μπάκετ καθίσματα, την αφαίρεση των πίσω και τη μείωση της ηχομόνωσης καταφέρνει να εξοικονομήσει 30 κιλά.
Οπτικά η Turbo είναι πρακτικά πανομοιότυπη με την Turbo S καθώς διαθέτει τα ίδια ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα και τις ίδιες εισαγωγές αέρα στα πίσω φτερά με μόνη διαφορά την ύπαρξη τεσσάρων απολήξεων στην εξάτμιση έναντι των δύο μεγάλων της Turbo S. Η τιμή της στη Γερμανία ξεκινά από τις 180.000 ευρώ.