Aκόμη και σε περίοδο κρίσης οι Ελληνες αρνούνται να στερηθούν… το κεφεδάκι τους. Σύμφωνα με μελέτη της Infobank Hellastat Α.Ε. το προϊόν, όντας άμεσα συνυφασμένο με την καθημερινή καταναλωτική κουλτούρα των Ελλήνων, αποδεικνύεται ανθεκτικό στην ύφεση και την υποχώρηση του διαθέσιμου εισοδήματος. Η ραγδαία ανάπτυξη πολλών αλυσίδων έγινε τα τελευταία χρόνια μέσω francise…. δίνουν δηλαδή την δυνατότητα να ανοίξει κάποιος ένα κατάστημα με το brand τους, παρέχοντας συνεχή υποστήριξη, μέσω προωθητικών ενεργειών και συνεχή εφοδιασμό με τα προϊόντα της εταιρίας. Σύμφωνα με στοιχεία που…Διαβάστε τη συνέχεια στο http://www.pagkrati.gr/2014/09/blog-post_84.html
Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου 2024
Trending
- Aπόψε η ομιλία του Κώστα Καραμανλή στην Πάτρα – Μεγάλο ενδιαφέρον για το αν αναφερθεί στην διαγραφή Σαμαρά
- Παγκόσμια ανησυχία μετά το διάγγελμα Πούτιν – Άγνωστοι στη Δύση οι πύραυλοι Oreshnik
- Τα “όπλα” της ΑΑΔΕ για μεγαλύτερα έσοδα από τη φοροδιαφυγή και λαθρεμπόριο
- Η ΔΕΗ εξαγόρασε τις ΑΠΕ της Macquarie στη Ρουμανία έναντι 700 εκατ. ευρώ
- Αξιωματική αντιπολίτευση το ΠΑΣΟΚ – Αποχώρησαν από την ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ δύο ακόμη βουλευτές
- Οι ΗΠΑ θέλουν να «σπάσουν» τη Google – H κυβέρνηση Μπάιντεν ζητά την πώληση του Chrome
- Κίεβο: H Ρωσία εξαπέλυσε διηπειρωτικό βαλλιστικό πύραυλο κατά της Ουκρανίας
- Απόψε το debate των 4 υποψηφίων για την προεδρία του ΣΥΡΙΖΑ