Aκόμη και σε περίοδο κρίσης οι Ελληνες αρνούνται να στερηθούν… το κεφεδάκι τους. Σύμφωνα με μελέτη της Infobank Hellastat Α.Ε. το προϊόν, όντας άμεσα συνυφασμένο με την καθημερινή καταναλωτική κουλτούρα των Ελλήνων, αποδεικνύεται ανθεκτικό στην ύφεση και την υποχώρηση του διαθέσιμου εισοδήματος. Η ραγδαία ανάπτυξη πολλών αλυσίδων έγινε τα τελευταία χρόνια μέσω francise…. δίνουν δηλαδή την δυνατότητα να ανοίξει κάποιος ένα κατάστημα με το brand τους, παρέχοντας συνεχή υποστήριξη, μέσω προωθητικών ενεργειών και συνεχή εφοδιασμό με τα προϊόντα της εταιρίας. Σύμφωνα με στοιχεία που…Διαβάστε τη συνέχεια στο http://www.pagkrati.gr/2014/09/blog-post_84.html
Σάββατο, 21 Δεκεμβρίου 2024
Trending
- Ηλεκτρική Διασύνδεση Ελλάδας – Κύπρου: Σε αναζήτηση νέων εταίρων ο ΑΔΜΗΕ μετά τη Meridiam
- Συρία: O αλ Τζολάνι ζήτησε από γυναίκα να καλύψει τα μαλλιά της για να βγουν φωτογραφία (βίντεο)
- Συνεχίζουν να κυριαρχούν τα μετρητά στις συναλλαγές στην Ελλάδα
- Tελεσίγραφο Τραμπ στην ΕΕ: Δασμοί αν δεν αγοράσετε αμερικανικό πετρέλαιο και φυσικό αέριο
- Hurriyet: Ο Άσαντ παρέδωσε στο Ισραήλ κατάλογο με στρατιωτικούς στόχους για να τον αφήσουν να φύγει από τη Συρία
- Στην τελική ευθεία η πώληση της ΔΕΠΑ Εμπορίας από το ΤΑΙΠΕΔ – Στα 200 εκατ. ευρώ το τίμημα
- Στη σύνοδο του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου ο πρωθυπουργός – Τι περιλαμβάνει η ατζέντα
- Πανελλήνια θλίψη για τον θάνατο της Ράνιας στην Κρήτη – Έξι φορές σε έναν χρόνο είχε συλληφθεί ο Γάλλος