Χωρίς κανένα πρόβλημα λειτουργεί η πλατφόρμα Power Pass για την επιδότηση του ηλεκτρικού ρεύματος διαβεβαιώνει το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, με αφορμή δυσλειτουργίες που αναφέρθηκαν με τις φορολογικές δηλώσεις, οι οποίες, ωστόσο, υπήρχαν μόνο σε περιπτώσεις που οι πολίτες είχαν αλλάξει διεύθυνση κατοικίας.
Παρ’ όλα αυτά, το επιτελείο της Φραγκούδη, με επικεφαλής τον Κυριάκο Πιερρακάκη, προχώρησε στην περαιτέρω απλοποίηση της διαδικασίας υποβολής αιτήσεων για το Power Pass, προσαρμόζοντας το σύστημα ώστε να διευκολυνθούν οι πολίτες οι οποίοι αλλάζουν τη διεύθυνση κατοικίας τους στην ΑΑΔΕ μετά την υποβολή της αίτησης για την επιδότηση. Ετσι, για τις υπό εκκαθάριση αιτήσεις, προσωρινά δεν γίνεται ενημέρωση με τα στοιχεία τα οποία οι πολίτες άλλαξαν στη φορολογική δήλωση που κατέθεσαν μετά την υποβολή της αίτησης για την επιδότηση. Επιπλέον, από χθες το μεσημέρι οι πολίτες ενημερώνονται στην πλατφόρμα του Power Pass ότι, εφόσον επιλέξουν να περάσουν οι αλλαγές στα στοιχεία τους, θα χρειαστεί να υποβάλουν εκ νέου την αίτηση.
Power Pass: Επανυποβολή
Πάντως, σύμφωνα με πηγές του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, η συγκεκριμένη δυσλειτουργία αφορά 2.500 πολίτες σε σύνολο 2.600.000 αιτήσεων που έχουν ήδη υποβληθεί. Πρόκειται για δικαιούχους που υπέβαλαν πρώτα την αίτηση για το Power Pass και ακολούθως τη φορολογική τους δήλωση, αλλάζοντας στη φορολογική δήλωση τη διεύθυνση κατοικίας τους και κάνοντας εκ νέου ταυτοποίηση στην πλατφόρμα για την επιδότηση ρεύματος. Σε αυτές τις περιπτώσεις χρειάστηκε επανυποβολή της αίτησης. Σε όλες τις υπόλοιπες, η αίτηση προχώρησε κανονικά.
Υπενθυμίζεται ότι από τις 17 Ιουνίου, ημέρα που άνοιξε η πλατφόρμα για την υποβολή, τονίζεται στις οδηγίες προς τους πολίτες ότι η αλλαγή διεύθυνσης πρέπει να γίνει πριν την αίτηση για το Power Pass και πραγματοποιείται στην πλατφόρμα https://www1.aade.gr/saadeapps3/powerpass/katoikia.