Τον δρόμο για την ολοκλήρωση της συνένωσης που αποφάσισαν, τον Νοέμβριο, τα διοικητικά συμβούλια των εταιρειών Μύθος Ζυθοποιία και Ολυμπιακή Ζυθοποιία και ενέκριναν οι γενικές συνελεύσεις των μετόχων τους ανοίγει η σημερινή απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού η οποία ενέκρινε τη συγχώνευση.
Σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση των δύο εταιρειών, η ολοκλήρωση της συγχώνευσης αναμένεται σε σύντομο χρονικό διάστημα, με την οριστικοποίηση των τυπικών εγκρίσεων από την εποπτεύουσα αρχή. Μέχρι τότε, οι δύο εταιρείες διατηρούν την αυτόνομη νομική λειτουργία τους.
Στο νέο σχήμα με την επωνυμία «Ολυμπιακή Ζυθοποιία» ο όμιλος Carlsberg συμμετέχει με ποσοστό 51% και οι μέτοχοι της παλιάς Ολυμπιακής Ζυθοποιίας με 49%.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η νέα Ολυμπιακή Ζυθοποιία αναμένεται να αποτελέσει έναν ισχυρό πόλο με διευρυμένο χαρτοφυλάκιο διεκδικώντας ηγετικό ρόλο στην αγορά μπύρας.
Συγκεκριμένα η νέα Ολυμπιακή Ζυθοποιία θα διαθέτει 2 ιδιόκτητες παραγωγικές μονάδες, δυναμικότητας 2,2 εκατ εκατόλιτρων ετησίως, 14 εμπορικά σήμερα εκ των οποίων τα 7 παράγονται στην Ελλάδα, 2.000 προμηθευτές και θα αναπτύσσει έντονη εξωστρέφεια σε 40 χώρες σε 5 Ηπείρους.
Παράλληλα, είναι ήδη προγραμματισμένη η υλοποίηση επενδυτικού πλάνου ύψους άνω των 50 εκατ. ευρώ, μέχρι το 2019, ενώ σημαντική είναι και η συνεισφορά στην εθνική οικονομία με φορολογικές εισφορές που αγγίζουν τα 60 εκατ ευρώ.
Ο Α. Καραφυλλίδης, διευθύνων σύμβουλος της Μύθος Ζυθοποιία, δήλωσε σχετικά: «Με την έγκριση της Επιτροπής Ανταγωνισμού, βρισκόμαστε ένα βήμα πιο κοντά στην επόμενη μέρα. Η νέα Ολυμπιακή Ζυθοποιία αποτελεί την έμπρακτη ψήφο εμπιστοσύνης του Carlsberg Group στην Ελλάδα και αναμένεται να αποτελέσει έναν ισχυρό πόλο για την ελληνική οικονομία αλλάζοντας τα δεδομένα της εγχώριας αγοράς μπύρας και προβάλλοντας τα ελληνικά προϊόντα στο εξωτερικό»
Από την πλευρά του ο Ι. Χήτος, πρόεδρος της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, δήλωσε: «Σήμερα η Επιτροπή Ανταγωνισμού μας δίνει το πράσινο φως για την υλοποίηση του οράματος μας και τη δημιουργία ενός δυναμικού παίκτη που θα δημιουργήσει προστιθέμενη αξία για την αγορά, τη χώρα και τους καταναλωτές»