Σχεδόν δύο 24ωρα μετά το δυστύχημα στα Τέμπη που στοίχισε τη ζωή σε 42 ανθρώπους, σύμφωνα με τον επίσημο απολογισμό, εργαζόμενοι σωματείων συνεχίσουν τις σοβαρές καταγγελίες για τους κινδύνους στο δίκτυο.
Ο Ηλίας Τρευλός, μέλος της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, κατήγγειλε στο OPEN ότι μέρος της διαδρομής από τον σταθμό «Δουκίσσης Πλακεντίας» μέχρι το αεροδρόμιο, γραμμή την οποία χρησιμοποιεί ο Προαστιακός και η Hellenic Train, δεν διαθέτει επαρκή σηματοδότηση.
«Ένα κομμάτι λειτουργεί, ένα κομμάτι όχι στον άξονα αυτό. Αλλά ακόμα και να λειτουργούσε αυτό το κομμάτι, δε λύνεται το πρόβλημα. Ο έλεγχος της κυκλοφορίας δεν αντιμετωπίζεται μόνο με κάποια χιλιόμετρα, πρέπει να είναι το σύνολό του σε πλήρη λειτουργία και να υπάρχει στο κέντρο ελέγχου η συνολική εικόνα για το πού βρίσκεται η κάθε αμαξοστοιχία», ανέφερε.
Στο ίδιο ζήτημα αναφέρθηκε και ο πρόεδρος των μηχανοδηγών του ΟΣΕ, Κώστας Γενιδούνιας, ο οποίος ενημέρωσε πως εδώ και 10 ημέρες δεν λειτουργεί το σύστημα τηλεδιοίκησης σε μέρος της γραμμής για Αεροδρόμιο.
«Από το ΣΚΑ εδώ και 10 μέρες το σύστημα έχει κλείσει, 10 μέρες» είπε στον ΑΝΤ1 και ενημέρωσε πως οι μηχανοδηγοί λαμβάνουν εντολές για τις κινήσεις τους. «Δίνονται πάλι ρητές εντολές στα τρένα, παρακολουθούνται τα τρένα».