Η εθνική οδός Πατρών – Πύργου, αποτελεί σήμερα ένα από τα πλέον επικίνδυνα τμήματα του εθνικού οδικού μας δικτύου. Ένα έργο που έχει βαλτώσει επί πολλά χρόνια, μετά την επιλογή της προηγούμενης κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ να ακυρώσει την αρχική σύμβαση και να σπάσει το έργο σε 8 υπεργολαβίες.
Παρέλκει να αναφερθούν και πάλι οι λόγοι για τους οποίους έγινε αυτή η ενέργεια. Αυτό που έχει σημασία είναι το γεγονός ότι μετά από περίπου πέντε χρόνια έφτασε η ώρα να μπει ξανά σε τροχιά το έργο που θα ολοκληρώσει έναν σπουδαίο οδικό άξονα.
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του rp.gr ο υπουργός Υποδομών Κώστας Αχ. Καραμανλής, μετά από εντατικές διαβουλεύσεις με όλες τις πλευρές έχει κόψει τον γόρδιο δεσμό.
Ήδη, οι συνεννοήσεις με τον αρχικό παραχωρησιούχο, την Ολυμπία Οδό, που ήδη λειτουργεί με απόλυτη επιτυχία το κομμάτι Ελευσίνα – Πάτρα, βρίσκονται στην τελική φάση προκειμένου να επανέλθει ο αρχικός σχεδιασμός και να ολοκληρωθεί το έργο στον συντομότερο δυνατό χρόνο.
Μόλις οριστικοποιηθεί η συμφωνία ο κ. Καραμανλής θα κάνει όλες τις απαραίτητες κινήσεις στις Βρυξέλλες προκειμένου να εξασφαλιστεί η ομαλή κοινοτική χρηματοδότηση που κινδυνεύει να χαθεί στο τέλος του 2019.
Ο υπουργός Υποδομών, μάλιστα, δεν φαίνεται να πτοείται από την μετωπική επίθεση που εξαπέλυσε σε βάρος του ο κατασκευαστής Πρόδρομος Εμφιετζόγλου και αποφάσισε να κινηθεί με γνώμονα όχι τις ισορροπίες -επιχειρηματικές ή πολιτικές- αλλά με βάση τη βέλτιστη δυνατή λύση προκειμένου το έργο να κατασκευαστεί στον συντομότερο δυνατό χρόνο και με το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.
Επιπλέον, είδε το έργο, όπως ήταν από την αρχή, ως ένα ενιαίο έργο το οποίο εκτός της κατασκευής χρειάζεται και διαχείριση, από έναν έμπειρο και αποτελεσματικό μηχανισμό που ήδη παράγει άριστα αποτελέσματα.