Τo αγωνιστικό όχημα R.S. 01 της Renault πληροί τις προδιαγραφές LMP1, διαθέτει carbon αμάξωμα, ζυγίζει κάτω από 1.100 κιλά και παίρνει κίνηση από το μοτέρ του Nissan GT-R, το οποίο «πείραξαν» οι άνθρωποι της Nismo. Το αγωνιστικό όχημα R.S. 01 της Renault διαθέτει ένα carbon monocoque αμάξωμα, το οποίο εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Dallara και πληροί τις προδιαγραφές LMP1.
Το μήκος του είναι 4.710 χλστ., το πλάτος 2.000 χλστ. και το ύψος 1.166 χλστ. Το μεταξόνιό του εκτείνεται στα 2.744 χλστ., ενώ τα μετατρόχια έχουν μήκος 1.675 χλστ. μπροστά και 1.624 χλστ. πίσω. Το φουτουριστικό αμάξωμα φέρει ένα χαμηλό εμπρόσθιο splitter, το οποίο διοχετεύει τη ροή του αέρα σε εξαγωγές που βρίσκονται πίσω από τους εμπρόσθιους τροχούς και οι οποίοι διαρρέουν το μήκος του αμαξώματος. Πίσω υπάρχουν ευμεγέθεις αεροτομή και διαχύτης της εξάτμισης, ενώ τα φώτα είναι τεχνολογίας LED.
Το R.S. 01 ζυγίζει λιγότερο από 1.100 κιλά και παίρνει κίνηση από το μοτέρ του Nissan GT-R. Πρόκειται για ένα twin-turbo V6 σύνολο 3.8 λτ., το οποίο «πείραξαν» οι άνθρωποι της Nismo, ανεβάζοντας την ισχύ του στους 507 ίππους και τη ροπή του στα 600 Nm. Η κίνηση μεταδίδεται στον πίσω άξονα μέσω σειριακού κιβωτίου 7 σχέσεων, το οποίο επιτρέπει στο όχημα να αναπτύσσει ταχύτητες άνω των 300 χλμ.
Αν χρειαστεί να σταματήσει, πάλι, οι 18ρηδες τροχοί της Braid διαθέτουν δίσκους 380 χλστ. με 6πίστονες δαγκάνες. Αλλα προεξάρχοντα χαρακτηριστικά του R.S. 01 είναι το ατσάλινο roll cage και η ανάρτηση με τα διπλά ψαλίδια και ρυθμιζόμενα αμορτισέρ δύο δρόμων της Οhlins.Η τιμή του Renault R.S. 01 ξεκινάει από τις 330.500 ευρώ και θα χρησιμοποιηθεί στο World Series της Renault, σε ένα νέο πρωτάθλημα που ετοιμάζει η εταιρεία και το οποίο ονομάζεται Renaultsport Trophy.