Το Σάββατο 13 Ιουνίου o Νίκος Βέρτης είχε πρεμιέρα στο YTON the music. Τα βλέμματα μαγνήτισε η Ελένη Φουρέιρα η οποία βρέθηκε στο κέντρο για να παρακολουθήσει τον συνάδελφό της.
Ωστόσο, όπως γνωρίζουμε, η επιτυχία βρίσκεται στις λεπτομέρειες. Η επιτυχημένη performer προτίμησε να φορέσει ένα κολιέ με το λογότυπο του Playboy, το οποίο της χάρισε παιχνιδιάρικο sexiness και εκτόξευσε το look της. Αυτή η εμφάνιση αποτελεί μία ευκαιρία ώστε να μιλήσουμε για όλα όσα σηματοδοτεί το λογότυπο του Playboy Rabbit και τι πραγματικά εκπροσωπεί για όσους επιλέγουν να το φορέσουν.
Όταν κάποιος επιλέγει να φορέσει το Playboy Rabbit Head Logo, κάνει μια δήλωση. Επισημαίνει ότι πιστεύει στην ελευθερία της έκφρασης, στη δύναμη της δημιουργικότητας και μιλά για τη σεξουαλικότητα με ένα τρόπο υγιή, θετικό και χωρίς ταμπού -έτσι δηλαδή όπως αξίζει να είναι η σεξουαλική μας ζωή.
Το λογότυπο του Rabbit Head -το παιχνιδιάρικα άτακτο κουνέλι με το σμόκιν που σχεδιάστηκε από τον καλλιτεχνικό διευθυντή του περιοδικού Art Paul το 1953- αναγνωρίζεται παγκοσμίως ως Playboy και έχει γίνει σύμβολο του brand από το πρώτο τεύχος του Playboy. Εκπέμπει κομψότητα, αυτοπεποίθηση και όσοι το φορούν αναζητούν περήφανα την ευχαρίστηση και την απόλαυση.
Μέσα απ’ όλα αυτά, το Playboy έχει εξελιχθεί μέσα στις δεκαετίες σε μια πλατφόρμα όπου μιλάει για τις τέχνες και τον πολιτισμό. ‘Εχει δημιουργήσει τη δική του κουτλούρα, δίνοντας φωνή σε όλους.
Η Ελένη Φουρέιρα, όπως και οποιοσδήποτε άλλος εκεί έξω που φορά το Playboy Rabbit Head Logo, τιμά την σπουδαία κληρονομιά του Playboy και γίνεται μέλος αυτής της υπερήφανης οικογένειας. Μίας οικογένειας-μαχήτριας της ελευθερίας. Όπως συνέβη και με την περίπτωση της Josephine στα MAD VMA 2019.
Η στην αντίστοιχη του Travis Scott και την Playboy αλυσίδα που φόρεσε στην φωτογράφιση με την Kylie Jenner για το τεύχος του αμερικανικού Playboy, «The Pleasure Issue».
Πηγή: playboy.gr