Το νέο τιμόνι δυο ή τριών ακτίνων της Octavia μαζί με τα κουμπιά που υιοθετεί επάνω του θα το δούμε και σε άλλα μοντέλα της εταιρίας. Επιπλέον, μέχρι το τέλος του έτους, οι κινητήρες των Fabia και Superb θα συμμορφωθούν στα πρότυπα εκπομπών Euro 6d, με ορισμένους από αυτούς να γίνονται ακόμη πιο ισχυροί. Τα Superb, Kodiaq και Karoq επωφελούνται από πρόσθετα συστήματα υποβοήθησης οδηγού, ενώ τα Scala και Kamiq βελτιώνονται περαιτέρω με κάποιες μικρές αλλά ουσιαστικές λεπτομέρειες.
Η πιο εντυπωσιακή αλλαγή που έγινε είναι το ανασχεδιασμένο τιμόνι τους. Ανάλογα με την έκδοση, διαθέτουν διάτρητο δέρμα, χρωματικές ραφές που δημιουργούν αντίθεση και νέα επένδυση στον επιλογέα του αυτόματου κιβωτίου DSG. Τα νέα κουμπιά βελτιώνουν περαιτέρω τη λειτουργικότητα. Το νέο έτος το κορυφαίο Superb θα διαθέτει υψηλότερη απόδοση στους δύο κινητήρες του, μαζί με χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου και λιγότερες εκπομπές. Το ισχυρότερο 2.0 TDI από τη νέα γενιά EVO θα αποδίδει 200 ίππους αντί για 190 του σημερινού μοντέλου. Το σύστημα καυσαερίων SCR μειώνει τις εκπομπές οξειδίου του αζώτου (NOx) έως και 80%. Στην έκδοση βενζίνης 2.0 TSI, η απόδοση αυξάνεται κατά 8 ίππους, στους 280. Και οι δύο κινητήρες συμμορφώνονται με το πρότυπο Euro 6d, με το οποίο θα συμμορφωθούν όλοι οι κινητήρες στις αρχές του νέου έτους.
Το Predictive Cruise Control θα προστεθεί στη λίστα συστημάτων υποβοήθησης οδηγού του Kodiaq. Η αναβαθμισμένη έκδοση του Adaptive Cruise Control χρησιμοποιεί επίσης εικόνες από την κάμερα στο παρμπρίζ και δεδομένα από το σύστημα πλοήγησης προκειμένου να εντοπίσει τα όρια ταχύτητας και τις επικίνδυνες στροφές ώστε να προσαρμόσει αυτόματα την ταχύτητα του οχήματος. Το προαιρετικό σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί KESSY λειτουργεί πλέον σε όλες τις θύρες.
Το Karoq διατίθεται προαιρετικά με αυτόματο κλιματισμό τριών ζωνών Climatronic για πρώτη φορά ενώ τώρα μπορεί να εξοπλιστεί με Area View και Trailer Assist – όπως και το Kodiaq δηλαδή. Η Skoda αντικαθιστά τον προηγούμενο 1.6 TDI των 115 ίππων με ένα ισχυρό 2λιτρο σύνολο πετρελαίου από τη νέα γενιά EVO 150 ίππων. Ο αρχικός βενζινοκινητήρας 1.0 TSI θα παράγει πλέον 110 ίππους.