Η σύντροφος του Όσκαρ Πιστόριους δολοφονήθηκε εκ προμελέτης, όπως κατηγορείται ο 26χρονος πρωταθλητής. Μαζί με την δύστυχη κοπέλα, «σκοτώνεται» όλο το παραμύθι που στήθηκε επί χρόνια γύρω από τον Νοτιοαφρικανό Παρολυμπιονίκη, από την τεράστια βιομηχανία του αθλητισμού. όπως έγινε και με τον Λαρς Άρμστρονγκ, δίχως ευτυχώς εκεί να υπάρχουν αθώα θύματα.
Διότι θύματα είναι και ο Άρμστρονγκ και ο Πιστόριους, απλώς όχι αθώα. «Υπηρέτες» εν γνώσει τους αυτής της βιομηχανίας που εμπορεύεται τον ανθρώπινο πόνο, τον ηρωισμό, την απάτη.
Ο Πιστόριους «έσπασε» με τον χειρότερο τρόπο και μέσω ενός θανάτου αποκαλύφθηκε όλη η κομπίνα που στήθηκε γύρω από το όνομά του. Σκληρά αναβολικά, σκληρή σόου μπιζ, στυγνή εκμετάλλευση από τον ίδιο και τους χορηγούς του της ιδιαιτερότητας και του ταλέντου του.
Εκατομμύρια λέξεις γράφτηκαν στα διεθνή ΜΜΕ υμνώντας την προσπάθεια ενός ανθρώπου με τεχνητά μέλη να φτάσει στην κορυφή του παγκόσμιου αθλητισμού. Εκατομμύρια ευρώ κερδήθηκαν γύρω από αυτή τη μυθική ιστορία του υπερανθρώπου που νίκησε τους αρτιμελείς ανταγωνιστές του και έφτασε έως τον τελικό των Ολυμπιακών Αγώνων.
Ο Πιστόριους έπαιξε καλά το παιχνίδι για χρόνια. Τα ψυχολογικά του προβλήματα έβαλαν τέλος στη ζωή μιας κοπέλας, κατέστρεψαν τη δική του, διέλυσαν όνειρα, παραδείγματα και αξίες.
Οι χορηγοί του αρχίζουν ένας ένας να τον εγκαταλείπουν, βγαίνοντας διακριτικά έξω από το επικερδές παιχνίδι που έστησαν. Δεν χρειάζονται πια τον Πιστόριους, τον εγκαταλείπουν με τσακισμένο μυαλό στην κατακραυγή της παγκόσμιας κοινής γνώμης που με την ίδια ευκολία της αποθέωσης, τώρα θα τον «ξεσκίσει».
Και η ζωή (του Οσκαρ και της Σέεβα τελείωσε) θα συνεχιστεί, με τον επόμενο πρωταγωνιστή που θα κατασκευάσουν οι σκηνοθέτες. Οι έμποροι πόνου, δράματος και δακρύων σε έναν αθλητισμό ποτισμένο με τα «ιδεώδη» της απάτης και του εύκολου κέρδους.