Απολύτως έτοιμα να βρεθούν στη γραμμή παραγωγής είναι τα νέα smart fortwo και forfour, σύμφωνα με δηλώσεις του επικεφαλής μηχανικού της γερμανικής φίρμας. Οι τοποθετημένοι στον πίσω άξονα κινητήρες της Renault θα φροντίζουν για την κίνηση των νέων προτάσεων της smart
Ένα ολιγόλεπτο βίντεο από τις χειμερινές δοκιμές των νέων fortwo και forfour στη Σουηδία δόθηκε στο φως της δημοσιότητας από την smart, υπενθυμίζοντας με αυτόν τρόπο ότι η εξελικτική διαδικασία των δύο αυτοκινήτων έχει επί της ουσίας ολοκληρωθεί.
Μάλιστα, σύμφωνα με τον επικεφαλής μηχανικό της smart, Markus Riedel, τα δύο τετράτροχα είναι έτοιμα για το εμπορικό τους λανσάρισμα, το οποίο ωστόσο αναμένεται να πραγματοποιηθεί το φθινόπωρο μετά και την επίσημη αποκάλυψή τους στην Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου που θα φιλοξενήσει τον προσεχή Οκτώβριο το Παρίσι.
Κρίνοντας από τον σχεδιασμό των δύο smart, οι ομοιότητες ανάμεσα στο νέο ortwo και το νέο forfour θα είναι πολύ περισσότερες από τις διαφορές. Ο γνώριμος από το πρόσφατο παρελθόν κλωβός ασφαλείας Tridion θα αποτελέσει τη “ραχοκοκαλιά” και των δύο προτάσεων της smart, ενώ στη συντριπτική τους πλειοψηφία τα μηχανικά μέρη θα προέλθουν από το επίσης νέο Renault Twingo.
Αυτό σημαίνει ότι και στα δύο smart o κινητήρας θα τοποθετείται στον πίσω άξονα και η κίνηση θα μεταδίδεται στους πίσω τροχούς, μία διάταξη που δεν είναι άγνωστη στους οπαδούς της φίρμας.
Οι κινητήρες θα προέλθουν από το οπλοστάσιο της Renault και το πιθανότερο είναι ότι θα υπάρχει η δυνατότητα επιλογής ανάμεσα στον υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα των 0,9 λίτρων και στο ατμοσφαιρικό μοτέρ χωρητικότητας ενός λίτρου.
Σε ό,τι αφορά τις διαστάσεις, το νέο fortwo αναμένεται να φτάνει σε μήκος τα 2,63 μέτρα, ενώ το τετράθυρο και τετραθέσιο forfour θα ξεπερνά, έστω και οριακά, τα 3,5 μέτρα.