Περισσότερες επιλογές στις διαδικτυακές αγορές τους, αυξημένο έλεγχο στο χρόνο παράδοσης των προϊόντων τους και εύκολους τρόπους επιστροφής, επιθυμούν οι καταναλωτές, βάσει των αποτελεσμάτων της ευρωπαϊκής έρευνας UPS Pulse of the Online Shopper™, όπως ανακοίνωσαν η ηγέτιδα εταιρεία στην ανάλυση του ψηφιακού κόσμου, comScore, Inc. (NASDAQ: SCOR) και η UPS (NYSE: UPS).
Τους προηγούμενους μήνες, η comScore διεξήγαγε έρευνα σε περισσότερους από 5.500 διαδικτυακούς καταναλωτές σε έξι ευρωπαϊκές χώρες (Βέλγιο, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ολλανδία, Ηνωμένο Βασίλειο), σχετικά με τις συνήθειες και τις εμπειρίες τους στις online αγορές τους, τις παραμέτρους που τους οδήγησαν στο να εγκαταλείψουν τα «καροτσάκια» τους και τους λόγους που θα τους ωθούσαν στο να προτείνουν το διαδίκτυο στους φίλους τους.
Η έρευνα, επίσης, προβάλλει στοιχεία που μπορούν να λειτουργήσουν ενισχυτικά στην αύξηση των πωλήσεων των διαδικτυακών εμπόρων. Για παράδειγμα, το 41% των Ευρωπαίων καταναλωτών δήλωσε πως θα προτιμούσε να αγοράσει διαδικτυακά και να παραλάβουν από το κατάστημα, ενώ το 52% θέλει να έχει τη δυνατότητα να αγοράσει διαδικτυακά και να επιστρέψει αντικείμενα στο κατάστημα.
Τα κανάλια της κινητής τηλεφωνίας και των social media συνεχίζουν να επηρεάζουν τον τρόπο αγορών. Μισοί από τους καταναλωτές που χρησιμοποιούν smartphone και σχεδόν 60% εκείνων που χρησιμοποιούν tablet, πραγματοποιούν διαδικτυακές αγορές, ενώ το 44% δήλωσε πως είναι λιγότερο πιθανόν να συγκρίνουν τις αγορές, όταν χρησιμοποιούν mobile app του λιανέμπορου, σε αντίθεση με ένα mobile website. Παράλληλα, οι μισοί Ευρωπαίοι καταναλωτές που ερωτήθηκαν, έχουν κάνει “like” σε ένα brand στο facebook, ενώ το 86% αυτών δίνει προσοχή στα updates των λιανεμπόρων.
Σύμφωνα με τις προβλέψεις, ο ρυθμός ανάπτυξης των πωλήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρώπη αναμένεται, κατά την επόμενη πενταετία, να αγγίξει το 13-15%.