Διαρκώς βελτιούμενες οικονομικές επιδόσεις κατέγραψε το Facebook στο δεύτερο τρίμηνο της χρονιάς, με τα έσοδα από διαφημίσεις να αυξάνονται μαζί με τους χρήστες του δημοφιλούς κοινωνικού δικτύου.
Πλέον οι χρήστες έχουν ξεπεράσει τα δύο δισ. άνθρωπους και όπως είναι φυσικό μαζί τους η διαφημιστική πλατφόρμα προσφέρει νέες ευκαιρίες επέκτασης στην εταιρεία-κολοσσο.
Όπως μεταδίδει το BBC τα έσοδα της εταιρείας άγγιξαν τα 9,3 δισ. δολάρια στο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 45% σε ετήσια βάση. Τα κέρδη άγγιξαν κατά 71%, στα 3,9 δισ. δολάρια.
Παράλληλα το Facebook αναζητά τρόπους δημιουργίας εσόδων από τις υπόλοιπες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης που απέκτησε, όπως το WhatsApp και το Instagram, με το τελευταίο να αναδεικνύεται σε αιχμή του δόρατος για την στρατηγική της εταιρείας.
Οι μετοχές έχουν πάρει… τον ανήφορο μέσα στο 2017, ενώ γνώρισαν άνοδο 3,6% μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων του δεύτερου τριμήνου. Σύμφωνα με την εταιρεία, οι διαφημίσεις βίντεο για φορητές συσκευές αποτελούν το 87% των διαφημιστικών της εσόδων, ένα ποσοστό αυξημένο από το 84% πριν από έναν χρόνο.