Η εταιρεία Groupon σταμάτησε τη λειτουργία της στην Ελλάδα και ενημέρωσε σχετικά τους πελάτες της με μία επιστολή, χωρίς ωστόσο να αναφέρει σαφώς τους λόγους αυτής της απόφασης. Αναλυτικά η ενημερωτική επιστολή:
“Αγαπητή κα/Αγαπητέ κ.,
Κατόπιν διεξοδικής μελέτης της ελληνικής αγοράς, αποφασίσαμε να κλείσουμε την επιχείρησή μας στη χώρα με ισχύ από τις 24 Αυγούστου 2015. Ως εκ τούτου με λύπη μας σας πληροφορούμε ότι δεν θα μπορούμε να σας παρέχουμε νέες προσφορές στο μέλλον.
Για τους πελάτες μας αυτό σημαίνει ότι θα σταματήσουμε να κάνουμε προσφορές στην ιστοσελίδα μας από την 24η Αυγούστου 2015. Αν έχετε προμηθευτεί κουπόνι προσφοράς που δεν έχετε ακόμη εξαργυρώσει και δεν έχει λήξει, αυτό θα παραμείνει φυσικά σε ισχύ μέχρι τη συμφωνηθείσα ημερομηνία – οι συνεργαζόμενες εμπορικές επιχειρήσεις θα δεχτούν το κουπόνι σας. Αν προτιμάτε, μπορείτε να ζητήσετε να σας επιστραφεί πλήρως η αξία του κουπονιού σας επικοινωνώντας μαζί μας στο τηλέφωνο +30 211 1980722 πριν τις 30 Σεπτεμβρίου 2015.
Παραγγελίες προϊόντων που έχουν αγοραστεί μέχρι τις 24 Αυγούστου 2015 θα εκτελεστούν. Στην περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε προϊόν που αγοράσατε (προϊόν Shopping), παρακαλούμε να το πράξετε πριν την 30η Σεπτεμβρίου 2015. Δεν λάβαμε την απόφαση αυτή ελαφρά τη καρδία. Την λάβαμε σταθμίζοντας τον ρυθμό προόδου και τις προοπτικές ανάπτυξης της επιχείρησής μας στην Ελλάδα όπως επίσης και την παρούσα οικονομική συγκυρία. Καθώς δεν βλέπουμε να υφίστανται οι προϋποθέσεις επικερδούς λειτουργίας στο άμεσο μέλλον, πήραμε τη δύσκολη απόφαση να διακόψουμε τις εργασίες μας.
Εάν χρειάζεστε βοήθεια ή περαιτέρω πληροφορίες, παρακαλούμε επικοινωνείστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας καλώντας το κέντρο εξυπηρέτησής μας στο τηλ. +30 211 1980722.
Είμαστε ευτυχείς που σας είχαμε πελάτη της Groupon τα τελευταία χρόνια – σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία σας ανά τα έτη.
Με εκτίμηση,
(Υπογραφή)
Nicola Cattarossi, IVP, Νότια Ευρώπη“.