Η Κέρκυρα το α’ εξάμηνο του 2017 παρουσιάζει αύξηση 6,70%, το Άκτιο 21,10%, η Κεφαλονιά 9,20% και η Ζάκυνθος 19,20%. Δεδομένου ότι το περυσινό τελικό ποσοστό αύξησης της περιφέρειας ήταν 13,2% και παρά το ότι αρκετές μονάδες δε λειτουργούν κατά την τρέχουσα περίοδο λόγω ριζικής ανακαίνισης και με ήδη προγραμματισθείσες πρόσθετες πτήσεις για το 2018, προεξοφλείται μια ανοδική και διψήφια ετήσια άνοδος.
Σύμφωνα με στοιχεία της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας και του ΣΕΤΕ, η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων κατά το α’ εξάμηνο του 2017 πρωταγωνιστεί με 12,1% αύξηση, σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2016, και ακολουθούν η Κρήτη με 11,7% και τα Δωδεκάνησα με 11,2%.
Σύμφωνα με την Περιφέρεια Ιονίων Νήσων, δεδομένου ότι το περυσινό τελικό ποσοστό αύξησης της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων ήταν 13,2% και παρά το ότι αρκετές μονάδες δε λειτουργούν κατά την τρέχουσα περίοδο λόγω ριζικής ανακαίνισης και με ήδη προγραμματισθείσες πρόσθετες πτήσεις για το 2018, προεξοφλείται μια σταθερή πλέον, ανοδική και διψήφια ετήσια άνοδος.
Την ικανοποίησή του εξέφρασε σε δηλώσεις του ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Νησιωτικής Πολιτικής της ΠΙΝ κ. Σπύρος Γαλιατσάτος, διότι η άνοδος, συνεχής και σταθερή, στις αφίξεις σε όλα ανεξαιρέτως τα νησιά της ΠΙΝ είναι αποτέλεσμα σκληρής και κοπιώδους προσπάθειας τόσο στον τομέα της προβολής των νησιών μας, όσο και στις δημόσιες σχέσεις, οι οποίες προσλαμβάνουν προωθητικό χαρακτήρα, λόγω του κύρους και της συνέπειας της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων στις σχέσεις με τους συνεργάτες της (β, γραφεία ΕΟΤ εσωτερικού και εξωτερικού, πρεσβείες, ελληνικά προξενεία, γραφεία Δημοσίων Σχέσεων κ.λπ).
“Η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων θα συνεχίσει να εργάζεται στον τομέα της προβολής και ανάπτυξης της τουριστικής οικονομίας με στόχο τα αποτελέσματα αυτά να διαχυθούν όσο γίνεται περισσότερο στα ευρύτερα κοινωνικά στρώματα, κυρίως δια μέσου των επενδύσεων, οι οποίες κινούνται έντονα σε όλα τα νησιά. Φυσικά όλα αυτά αποκτούν υπόβαθρο με τις συνεχείς προσπάθειες των τουριστικών επιχειρήσεων για την βελτίωση των εγκαταστάσεών τους και της βελτίωσης της παροχής υπηρεσιών”.