Influencer που διέφευγε συστηματικά εντόπισε η ΑΑΔΕ, όπως αποκάλυψε ο διοικητής της Ανεξάρτητης Αρχής Γιώργος Πιτσιλής.
Ο ίδιος μάλιστα τόνισε πως γίνεται παρακολούθηση της φοροδιαφυγής και μέσω των Social Media.
Όπως ανέφερε, πολλές υποθέσεις βρίσκονται σε εξέλιξη και αναμένεται να γίνουν σχετικές ανακοινώσεις.
Μιλώντας στα Παραπολιτικά 90,1, ο Γιώργος Πιτσιλής επεσήμανε σχετικά με τους influencers που έχουν μπει στο μικροσκόπιο του υπουργείου Ανάπτυξης για φοροδιαφυγή: «Δεν είναι λίγοι οι influencers. Φαίνεται ότι η αγορά έχει διαμορφώσει και τιμοκαταλόγους ανάλογα με το πόσους followers έχει ο καθένας αυτό για εμάς είναι μια πληροφορία, η οποία μας βοηθάει να κάνουμε αυτό που λέμε έμμεση τεχνική ελέγχου».
Σε ερώτηση, αν θα ερευνηθούν όλοι οι επώνυμοι influencers που πουλάνε αντικείμενα μέσω των Social Media, ο διοικητής της ΑΑΔΕ είπε: «Όπως ελέγχουμε και άλλες κατηγορίες θα ελέγξουμε και αυτή. Υπάρχουν υποθέσεις σε εξέλιξη. Δεν θέλω να εστιάσουμε σε μια κατηγορία φορολογουμένων, το φάσμα είναι ευρύ. Αυτό είναι μια αγορά η οποία όσο πάει γίνεται όλο και πιο εμφανής και ρυθμισμένη και αποκτούμε και εμείς πάρα πολύ πληροφορία πια. Για εμάς είναι πάρα πολύ σημαντικό στους ελέγχους μας να πηγαίνουμε διαβασμένοι πρέπει αν φύγουμε από το μοντέλο του «βγαίνω παγανιά και ότι βρω». Πρέπει όταν χτυπάμε μια πόρτα να ξέρουμε από πριν ποια πόρτα είναι αυτή που χτυπάμε και τι πάμε να βρούμε».
Influencer: Οι πιο δημοφιλείς Έλληνες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μετά τον Αντετοκούνμπο
Μάχη γίνεται τα τελευταία χρόνια ανάμεσα στους influencers αλλά και στους σταρ της εγχώριας και διεθνούς σόουμπιζ για τον αριθμό των followers που έχουν στο Instagram.
Μπορεί να μοιάζει απίστευτο, όμως αυτοί είναι δημιουργοί βίντεο στην Κίνα που προσπαθούν να φερθούν σαν χαρούμενοι influencers στο πιο στενάχωρο γραφείο. Πρόκειται για ένα παλιό εργοστάσιο όπου ο εγκαταλελειμμένος του χώρος έχει μετατραπεί σε μια φάμπρικα για influencers.
Έχει χωριστεί σε διαφορετικά σημείο, όχι μεγαλύτερα σε κάποιες περιπτώσεις του ενός τετραγωνικού, όπου όλη μέρα επίδοξοι influencers μαθαίνουν ή ανεβάζουν βίντεο για το κοινό τους.
Γυρίζουν βίντεο επί 6 και έως και 12 ώρες. Παρουσιάζουν προϊόντα, τραγουδούν, χορεύουν μιλούν με αγνώστους. Εκπαιδεύονται.
Άλλοι χώροι είναι λίγο πιο οργανωμένοι, όπου έχουν δημιουργηθεί μικρά δωματιάκια εξοπλισμένα με ένα γραφείο, τον κατάλληλο φωτισμό και βάση για το κινητό.
Στην Ινδονησία, όπως λέει το Mega, οι χώροι μοιάζουν με μικρές βιτρίνες. Λίγο μεγαλύτερα δωμάτια με διαφορετικούς χρωματισμούς και τον απαραίτητο εξοπλισμό.
Πηγή: eleftherostypos.gr