Το νέο Audi RS Q8 χρησιμοποιεί για την κίνησή του ένα μοτέρ βενζίνης twin-turbo V8 4.000 κ.εκ., το οποίο αποδίδει 600 ίππους ισχύος και θηριώδη ροπή 800 Nm. Στο «έργο» του το μοτέρ αυτό συνεπικουρείται από ένα 48 Volt «ήπια» υβριδικό σύστημα κίνησης.
Σε συνδυασμό με το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και την παρουσία της τετρακίνησης quattro, οι επιδόσεις είναι απλά καταιγιστικές, αφού για το 0-100 km/h το RS Q8 απαιτεί μόνο 3.8 sec, ενώ για το 0-200 km/h, 13,7 sec. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h.
Από εκεί και πέρα, η λειτουργία του συστήματος τετρακίνησης quattro ορίζει ότι υπό κανονικές συνθήκες, το 60% της ροπής στέλνεται πίσω με το υπόλοιπο 40% να μοιράζεται μπροστά. Ανάλογα με τις συνθήκες, έως και το 85% της δύναμης μπορεί να σταλεί στον πίσω άξονα και έως το 70% εμπρός.
Ξεχωρίζουν επίσης μηχανικές και τεχνολογικές λύσεις όπως η αερανάρτηση, η τετραδιεύθυνση, οι ενεργές αντιστρεπτικές, το torque vectoring, ακόμη και τα έξτρα κεραμικά φρένα, που στόχο έχουν να προσφέρουν όσο πιο σπορτίφ οδικά και οδηγικά χαρακτηριστικά γίνεται.
Αισθητικά, η Audi έχει τονίσει τη σχεδίαση του κορυφαίου της SUV με μεγάλα φουσκώματα, εισαγωγές, διαφορετική μάσκα και δύο μεγάλες απολήξεις της εξάτμισης στο πίσω μέρος, ενώ στο εσωτερικό υπάρχουν μια σειρά από επεμβάσεις στο ταμπλό, τα καθίσματα, ακόμη και τις ενδείξεις του πίνακα οργάνων και του συστήματος πολυμέσων, που τονίζουν το ιδιαίτερο της κατασκευής.
Τιμολογιακά, το κόστος του νέου Audi RS Q8 στη χώρα μας έχει οριστεί στα 167.800 ευρώ, τοποθετώντας το και σε αυτό το κομμάτι στην κορυφή των SUV της μάρκας. O εξοπλισμός είναι φυσικά υπέρ-πλήρης.
Πηγή: newsauto.gr