Μια ακατανόητη απόφαση που δημιουργεί σοβαρά προβλήματα στην εύρυθμη λειτουργία των οικογενειών ενώ ουσιαστικά δεν λύνει κανένα έλαβε ο υπουργός Παιδείας Κώστας Γαβρόγλου. Συγκεκριμένα, διαβεβαίωσε χθες ότι «προχωρά η διαδικασία έτσι ώστε από το νέο διδακτικό έτος να χτυπά το «κουδούνι» στα σχολεία στις 9».
Όπως διευκρίνισε, την ερχόμενη εβδομάδα αναμένεται να έχει το πόρισμα της αρμόδιας Επιτροπής. Ο κ. Γαβρόγλου τόνισε ότι συντάσσεται το σχετικό πόρισμα της επιτροπής που έχει συγκροτήσει για τη διερεύνηση δυνατότητας αναμόρφωσης του σχολικού ωραρίου. Έτσι, προτείνεται τα μαθήματα να ξεκινούν στις 9 το πρωί αντί στις 8.15 που ισχύει μέχρι στιγμής, αλλαγή η οποία θα επηρεάσει βεβαίως και την ώρα λήξης του σχολικού ωραρίου, το οποίο θα μετακινηθεί κατά 45 λεπτά αργότερα.
Η απόφαση αυτή ανεξαρτήτως όλων των άλλων δημιουργεί σοβαρά προβλήματα σε χιλιάδες γονείς που σήμερα αφήνουν τα παιδιά τους στο σχολείο και στη συνέχεια πηγαίνουν στην εργασία τους. ΟΙ άνθρωποι αυτοί πρέπει πλέον να προσαρμόσουν το πρόγραμμά τους κάτι το οποίο δεν είναι βέβαιο ότι είναι εφικτό.
«Αστεία η απόφαση Γαβρόγλου», λένε οι εκπαιδευτικοί
Και οι εκπαιδευτικοί, από την πλευρά, τους εκτιμούν πως μόνο προβλήματα θα δημιουργήσει η νέα αλλαγή που προτείνει ο Γαβρόγλου.
«Κρύβονται σκοπιμότητες πίσω από την απόφαση Γαβρόγλου για το ”κουδούνι στις 9», υπογράμμισε το μέλος του ΔΣ της ΟΛΜΕ, Νίκος Παπαχρήστος μιλώντας στον ΘΕΜΑ 104,6 fm.
Επισημαίνοντας πως «πρόκειται για άλλη μια απόφαση που έχει πάρει μονομερώς ο υπουργός, καθώς κατέληξε σε ένα πόρισμα που ήθελε ο ίδιος να καταλήξει», ο κ. Παπαχρήστος πρόσθεσε πως οι εκπαιδευτικοί εκτιμούν πως η αλλαγή στην ώρα θα δημιουργήσει περισσότερα προβλήματα από όσα θα λύσει αυτή η απόφαση».
Εν συνεχεία το μέλος της ΟΛΜΕ τόνισε: «Η αφήγηση του υπουργού ότι οι μαθητές θα κοιμούνται περισσότερο, είναι τουλάχιστον αστεία. Τα παιδιά δεν πάνε για ποτάκια το βράδυ, είναι κουρασμένα από τα μαθήματα και τα φροντιστήρια και πιεσμένα από την ύλη. Το μόνο που μπορεί να συμβεί από όλο αυτό, είναι να ενισχυθούν μόνο τα παιδιά από μακρινές περιοχές. Το νόημα ποιο είναι; Είναι προάγγελος καταργήσεων νέων σχολικών μονάδων, που θα ευνοεί τη μεταφορά των παιδιών από μακρινές τοποθεσίες;».
Τέλος ο Νίκος Παπαχρήστος εμφανίστηκε πεπεισμένος ότι «κάποια άλλη σκοπιμότητα βρίσκεται πίσω από όλα αυτά, είναι προφανές», ενώ τέλος, κατήγγειλε πως «με αυτόν τον υπουργό δεν έχει γίνει επί της ουσίας κανένας διάλογος για τίποτα, ούτε καν για το Νέο Λύκειο».