Οι κανόνες κοινωνικής απόστασης και η εργασία από το σπίτι ήταν οι δυο καθοριστικοί παράγοντες που προκάλεσαν μεγάλη πτώση στη ζήτηση για προϊόντα περιποίησης, όπως αποσμητικά και μέικ απ, όπως έκανε γνωστό ο κολοσσός του τομέα καταναλωτικών αγαθών, Unilever.
Η εταιρεία που παράγει προϊόντα, όπως το σαπούνι Dove και το αποσμητικό Axe, αλλά και εκατοντάδες άλλα μπραντς, ανέφερε ότι τα lockdowns οδήγησαν σε μεγάλη πτώση τις πωλήσεις των προϊόντων προσωπικής υγιεινής.
Ωστόσο η Unilever, που εκτός από σαπούνια και αποσμητικά βγάζει και παγωτά όπως για παράδειγμα το Magnum, αναφέρει ότι οι Αμερικανοί που ήταν κλεισμένοι στα σπίτια τους λόγω των περιορισμών, αύξησαν κατακόρυφα την κατανάλωση παγωτών.
Μπορεί οι πωλήσεις τους να μειώθηκαν κατά σχεδόν 1/3 σε εστιατορια και καφέ, η πτώση αυτή όμως αντισταθμίστηκε από την αύξηση της ζήτησης για … οίκοθεν κατανάλωση.
«Οι πωλήσεις παγωτού για οικιακή κατανάλωση αυξήθηκαν κατά 15% το α’ εξάμηνο και κατά 26% κατά το β’ τρίμηνο, αντισταθμίζοντας τις απώλειες από τις πωλήσεις σε εξωτερικά σημεία», αναφέρει η εταιρεία.
Η Unilever που διαπραγματεύεται στον FTSE 100 ενημέρωσε τους επενδυτές για τα επικαιροποιημένα αποτελέσματα β’ τριμήνου, όπου οι επιδόσεις ήταν απροσδόκητα ισχυρές.
Στη Βόρεια Αμερική οι πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 9,5% το τρίμηνο μέχρι τις 30 Ιουνίου. Η μετοχή έκλεισε χθες με άνοδο 7,88% στα 59,58 δολάρια.
Σύμφωνα με την εταιρεία τα lockdowns έπληξαν μεν τις πωλήσεις για κρέμες σώματος, αποσμητικά και προϊόντα περιποίησης μαλλιών σημείωσαν μεγάλη πτώση, αφού πρακτικά ο κόσμος δεν έβγαινε και πολύ από το σπίτι και η προσωπική ομορφιά σταμάτησε να είναι πρώτη προτεραιότητα.
Τα προϊόντα όμως που τη βοήθησαν να διατηρήσει ισχυρές επιδόσεις ήταν εκτός από τα παγωτά, τα προϊόντα καθαρισμού χεριών και σπιτιού.