Λύσσαξαν τα μέσα ενημέρωσης που η κυβερνητική εκπρόσωπος, Όλγα Γεροβασίλη, επέλεξε να διασκεδάσει σε νυχτερινό κέντρο και μάλιστα λαϊκό. Επιφανειακά επικοινωνιακά σχόλια και από την πλευρά της αντιπολίτευσης που επέλεξαν το ζεϊμπέκικο μιας γυναίκας για να της κάνουν πολιτική κριτική.
Στην πραγματικότητα αυτό που έγινε εμφανές είναι για άλλη μία φορά η υποκρισία του πολιτικού και δημοσιογραφικού κόσμου αλλά και σε μεγάλο βαθμό των social media. Εδώ και δεκαετίες οι Έλληνες πολιτικοί μιλούν για τη σημασία της βιομηχανίας του τουρισμού για την ελληνική οικονομία. Και ενώ οι Έλληνες στη συντριπτική τους πλειοψηφία διασκεδάζουν σε λαϊκά κέντρα με τη νυχτερινή διασκέδαση να είναι το συνώνυμο του ελληνικού ευ ζην, ποτέ κανείς δεν μίλησε για τη σημασία της στην εθνική οικονομία, τη σύνδεσή της με την τουριστική ανάπτυξη αλλά και την ίδια ως αναπτυξιακό εργαλείο.
Πιο συχνά θα ακούσουμε να αναφέρονται τα μουσεία ως κατεξοχήν μέρος της τουριστικής ανάπτυξης παρά το οτιδήποτε αφορά την ελληνική νυχτερινή διασκέδαση. Αν αυτό δεν είναι υποκρισία, τι είναι;
Είναι χαρακτηριστικό ότι στο περασμένο φεστιβάλ της Νεολαίας ΣΥΡΙΖΑ, που ο Γιώργος Μαργαρίτης ήταν το πρώτο όνομα, το νεανικό κοινό δεν φάνηκε πραγματικά να συγκινείται από τα ακούσματα αυτά αν και επικροτήθηκε η επιλογή του μεγάλου λαϊκού τραγουδιστή για το φεστιβάλ.
Αντί λοιπόν να ενοχλούμαστε που η κυβερνητική εκπρόσωπος διασκέδασε και χόρεψε στην πρεμιέρα του Γιώργου Μαργαρίτη, θα έπρεπε να δούμε σοβαρά πώς αυτό που λέγεται ελληνικό γλέντι μπορεί να δημιουργήσει πραγματικούς τζίρους και να εντάξει μέσα του τους σχεδιασμούς για τον τουρισμό στην Ελλάδα. Παράλληλα θα ήταν ευχής έργον, όχι να σταματήσουν οι πολιτικοί να πηγαίνουν στα μπουζούκια αλλά αυτά να γίνουν προσβάσιμα και από λαϊκούς ανθρώπους που μέχρι σήμερα δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να διασκεδάσουν εκεί.
Αντί να κοιτάμε το δέντρο του λαϊκισμού, να αρχίσουμε να κοιτάμε το δάσος του πώς μία πτυχή της ζωής του Έλληνα μπορεί να αποφέρει οφέλη στην εθνική οικονομία.