Σύμφωνα με τη Subaru Β. Αμερικής, το συγκεκριμένο μοντέλο θα είναι το πιο ακραίο που έχει δημιουργηθεί ποτέ και που αναμένεται να παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο στη νέα παραγωγή του Gymkhana που θα φτάσει αισίως στο 11ο επεισόδιο.
Για την δημιουργία του βελτιωμένου Subaru WRX STI σημαντική βοήθεια έπαιξε η εταιρεία Vermont SportsCar, η οποία από το 2006 αποτελεί σύμμαχο με την αμερικάνικη αγωνιστική ομάδα Subaru Rally Team USA. Βασικά του χαρακτηριστικά είναι το αμάξωμα από carbon και η πληθώρα αεροδυναμικών στοιχείων όπως το εμπρός σπλίτερ, η διπλή πίσω αεροτομή και ο πιο μεγάλος διαχύτης που περιορίζει την κατακόρυφη δύναμη και τον «βρώμικο αέρα».
Επίσης, ο εμπρός προφυλακτήρας έχει νέο σχήμα και αποτελεί το σημείο εκκίνησης της ροής του αέρα γύρω από το αυτοκίνητο. Ανάμεσα στις πιο εμφανείς μετατροπές είναι και το πιο έντονο περίγραμμα του πλευρικού καναλιού στο αμάξωμα, οι αεραγωγοί στους πίσω θόλους και η απίστευτη λεπτομέρεια στη σχεδίαση του πίσω τμήματος.
Η ισχύς του χειροποίητου Subaru προέρχεται από ένα βελτιωμένο μοτέρ επίπεδης διάταξης (boxer), χωρίς όμως να έχουν ανακοινωθεί επισήμως τα νούμερα της ιπποδύναμης και της ροπής. Το αυτοκίνητο είναι εφοδιασμένο επίσης με μία αναβαθμισμένη ανάρτηση, χρυσαφί ζάντες τοποθετημένες σε ελαστικά Yokohama Advan και φυσικά στην καμπίνα έχει τοποθετηθεί το απαραίτητο roll cage.
Επίσης, αυτό που γνωρίζουμε για το επόμενο Gymkhana είναι ότι τη θέση του Ken Block θα πάρει ο Travis Pastrana, που αποτελεί και τον επίσημο οδηγό της Subaru Motorsports. Ο 36χρονος Αμερικάνος έχει στο παλμαρέ του μία άκρως επιτυχημένη καριέρα, τόσο σε αγώνες ράλι όσο και σε θεσμούς όπως τα X Games και freestyle motocross.