Το νέο Suzuki Across ουσιαστικά αποτελεί κλώνο του νέας γενιάς Toyota RAV4, εξ ου και οι πολλές ομοιότητες, τόσο οπτικά, όσο και στα μηχανικά μέρη.
Σε ότι αφορά το πρώτο, ουσιαστικά η σημαντικότερη διαφορά σε σχέση με το RAV4 εντοπίζεται στην εμπρός μάσκα, στα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED και στις ζάντες των 19 ιντσών. Κάτω από το καπό βρίσκουμε έναν θερμικό κινητήρα 2,5 λίτρων απόδοσης 175 ίππων, ο οποίος συνεργάζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ, τοποθετημένα το κάθε ένα στον εμπρός και πίσω άξονα. Ο εμπρός έχει ισχύ 182 ίππων και 270 Nm ροπής και ο πίσω αποδίδει 54 ίππους και 121 Nm ροπής. Η Suzuki δεν έχει ανακοινώσει την συνδυαστική απόδοση, κάτι που στο RAV4 φτάνει τους 306 ίππους.Οι ηλεκτροκινητήρες αντλούν την ενέργειά τους από μια μπαταρία ιόντων λιθίου 18,1 kWh, που είναι τοποθετημένη κάτω από το δάπεδο του αυτοκινήτου. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή το νέο Across μπορεί να προσφέρει μία αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία 75 χλμ. με τους ρύπους CO2 να φτάνουν σε ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα (22 g/km), βάση των νέων προτύπων WLTP.
Το υβριδικό σύνολο συνδυάζεται με ένα E-CVT κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ το παρόν δίνει και το ηλεκτρονικό σύστημα τετρακίνησης E-Four, που χάρη στο εξελιγμένο λογισμικό του μπορεί να μοιράσει τη ροπή ανάμεσα στους δύο άξονες από 100:0 μέχρι και 20:80. Για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα σε ολισθηρές επιφάνειες, o οδηγός του Suzuki Across έχει στη διάθεσή του την επιλογή Trail Mode, η οποία προσομοιάζει τη λειτουργία ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης, χρησιμοποιώντας τα φρένα και την απόκριση του γκαζιού.
Στο εσωτερικό ο οδηγός και οι επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους ένα πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού, όπως το σύστημα ψυχαγωγίας που συνδυάζεται με οθόνη αφής 9 ιντσών. Πλήρες είναι τέλος το πακέτο συστημάτων υποβοήθησης.