Με προβλήματα συνεχίζεται και σήμερα η τηλεκπαίδευση στο webex. H Cisco ανέλαβε χθες την ευθύνη για το πρόβλημα που προκάλεσε την κατάρρευση του συστήματος.
Με προβλήματα συνεχίζεται και σήμερα η τηλεκπαίδευση, καθώς σε πολλές περιοχές της χώρας μαθητές δεν μπόρεσαν και σήμερα να μπουν στην πλατφόρμα του webex.
Σύμφωνα με όσα μετέδωσε η ΕΡΤ1, γονείς απέστειλαν μηνύματα ότι προσπαθούν τα παιδιά να μπουν στο σύστημα και δεν μπορούν.
Το υπουργείο Παιδείας δεσμεύτηκε πως τα ζητήματα που δημιουργήθηκαν έχουν αντιμετωπιστεί και πως σήμερα οι μαθητές θα καταφέρουν να συνδεθούν και να γίνουν κανονικά τα μαθήματα.
Ερωτήματα ωστόσο προκαλεί το γεγονός ότι το θέμα, όπως είπαν, ήταν ευρωπαϊκό, με ορισμένους να ρωτούν εύλογα αν εγγυάται κάποιος ότι δεν θα υπάρξει και σήμερα εμπλοκή στην πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης.
Σύμφωνα με εκπαιδευτικούς, οι πρώτες ώρες είναι κρίσιμες και θα φανεί αν θα καταφέρει το σύστημα να «σηκώσει» τον όγκο των εισερχομένων.
Δεν καταχωρήθηκαν απουσίες
Το υπουργείο Παιδείας έστειλε οδηγία σε όλα τα σχολεία της χώρας να μην καταχωρηθούν οι απουσίες των μαθητών, καθώς η αρχική εντολή ήταν «όποιος δεν παρακολουθεί, παίρνει απουσία».
Σχετική ανακοίνωση εξέδωσε και το υπουργείο Παιδείας, δίνοντας διευκρινίσεις για τα τεχνικά προβλήματα, αλλά και για τις χθεσινές απουσίες στους μαθητές, που δεν μπόρεσαν να παρακολουθήσουν.
Το υπουργείο Παιδείας επεξεργάστηκε σενάρια διόρθωσης του προβλήματος.
Όπως ανακοίνωσε χθες η Γενική Γραμματεία Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, «ο πάροχος της πλατφόρμας Webex έχει παράσχει διαβεβαιώσεις ότι εργάζεται για την αποκατάσταση του προβλήματος και έχει δρομολογηθεί η πλήρης επαναλειτουργία του συστήματος.
Προφανώς δεν θα ληφθούν υπόψη απουσίες στις περιπτώσεις που παρουσιάστηκε τεχνικό πρόβλημα.
Σημειώνεται ότι το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο λειτουργεί κανονικά, όπως και όλες οι πλατφόρμες του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων»
«Η Cisco έχει αποκαταστήσει τη λειτουργία της υπηρεσίας Webex που επηρέασε σήμερα για μικρό χρονικό διάστημα έναν περιορισμένο αριθμό χρηστών στην περιοχή EMEAR (Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Αφρική και Ρωσία)», ανέφερε η διευθύντρια επικοινωνίας και μάρκετινγκ της Cisco Ελλάδας- Κύπρου- Μάλτας, Έλενα Πρασσάκη.
«Συνεχίζουμε να εξελίσσουμε τα συστήματα και τις διαδικασίες μας για να μετριάσουμε την πιθανότητα παρόμοιων συμβάντων στο μέλλον. Ευχαριστούμε τους χρήστες του Webex για την υπομονή τους κατά την επίλυση αυτού του ζητήματος», πρόσθεσε η κ. Πρασσάκη.
Πηγή: Dikaiologitika.gr