Κλείνοντας δέκα χρόνια παρουσίας στο διαδίκτυο και υπό την πίεση των χρηστών της, η ιστοσελίδα LinkedIn αποφάσισε να αφαιρέσει το επάγγελμα του call girl από το site της. Και μάλλον δεν έκανε άσχημα. Και μακάρι να γινόταν το ίδιο στο Facebook, όπου γίνεται το έλα να δεις με τις διαθέσιμες κοπελίτσες και τα επαγγελματικά μασάζ κλπ. Θα πείτε, αυτό σε μάρανε, όταν στα κεντρικά περίπτερα της ελληνικής πρωτεύουσας είναι απλωμένα πορνοπεριοδικά με συνευρέσεις μετά πλειόνων, σκύλων και άλλων αποκρουστικών εξωφύλλων.
Οκ! Το ότι δεν βρέθηκε ένας υπουργός Τουρισμού να τα μαζέψει όλα αυτά που ούτε στη Μανίλα δεν προβάλλονται τόσο ξεδιάντροπα όσο στα κεντρικά περίπτερα της Αθήνας, δεν σημαίνει ότι δεν ενοχλούμαι όταν ανοίγω τους διάφορους διαδικτυακούς λογαριασμούς μου στα κοινωνικά δίκτυα να μου την πέφτουν οι Τσέχες, οι Ουκρανές και κάθε εθνικότητας πόρνες, επειδή θέλω να δω στο YouTube μια συναυλία της Mahavishnu Orchestra. Θα πείτε: «και ποιος θα πληρώσει την …ορχήστρα, άνθρωπέ μου;»…
Δεν ξέρω! Αλλά μήπως έτσι διαβρώνεται η κοινωνική αξία των social media; Διότι αν χρειάζονται οι Czech Ladies για να δουλέψουν, τότε καλύτερα να πάμε για βρούβες…