Τις πρώτες ημέρες σε ένα νέο εργασιακό περιβάλλον είναι πολύ φυσιολογικό να είστε νευρικοί , να μην ξέρετε πώς να συμπεριφερθείτε και γενικότερα να δώσετε λάθος εντύπωση για το άτομο σας
Δείτε τα 6 πιο συχνά λάθη που κάνουμε και πώς μπορείτε να τα αποφύγετε:
- Δεν συστήνεστε στους συναδέλφους: Μην είστε απόμακροι ούτε να φοβάστε τους νέους συναδέλφους. Συστηθείτε με άνεση και δείξτε το ενδιαφέρον σας για αυτούς αλλά και για τη δουλειά.
- Θέλετε να μάθετε τα πάντα: Να είστε ρεαλιστικοί στις προσδοκίες σας. Μέχρι να μάθετε πως λειτουργούν κάποια πράγματα δώστε χρόνο στον εαυτό σας.
- Δεν κάνετε ερωτήσεις: Είναι λάθος να μην ρωτάτε πράγματα. Οκ, μπορεί να μην θέλετε να γίνετε κουραστικοί όμως μπορείτε να συγκεντρώσετε κάποιες ερωτήσεις και να τις συζητήσετε με το manager σας.
- Υπόσχεστε πολλά: Οκ είστε πρόθυμοι και φιλόδοξοι όμως πρέπει αν είστε ρεαλιστές και να μην δημιουργείτε προσδοκίες.
- Λάθος ντύσιμο: Προσοχή στο τι φοράτε. Δεν πάτε ούτε για casting, ούτε στα μπουζούκια.
- Μιλάτε πολύ για τη δουλειά σας. Δεν έχει κανένα νόημα να μιλάτε πολύ για τη δουλειά σας. Μπορεί να τους κουράστε και άλλωστε θέλουν να δουν πράξεις…