Φρένο στη συζήτηση για μείωση του τιμήματος των 1,2 δισ. για τα υπό παραχώρηση 14 περιφερειακά αεροδρόμια στη γερμανική Fraport και τον όμιλο Κοπελούζου επιχειρεί να βάλει το ΤΑΙΠΕΔ. “Δε συζητάμε καμία μείωση του τιμήματος, η σύμβαση θα υπογραφεί ως έχει”, τονίζει ο επικεφαλής του ΤΑΙΠΕΔ Στέργιος Πιρτσιόλας, σε δήλωσή του στην “Εφημερίδα των Συντακτών” που αναμεταδίδει και το πρακτορείο Reuters.
Το ίδιο ρεπορτάζ αναφέρει πως οι αυτοψίες της Fraport σε ορισμένα αεροδρόμια έδειξαν ότι απαιτούνται 700-800 εκατ. ευρώ για υποδομές που είναι απαραίτητες για την εξασφάλιση πιστοποίησης ενώ έχουν προτείνουν να μεσολαβήσουν στις Βρυξέλλες για να ενταχθούν τα έργα στο «πακέτο Γιούνκερ».
Πάντως, στις 14 του μήνα αναμένεται να ξεκαθαρίσει το τοπίο στο σχετικό διαγωνισμό και την ερχόμενη Τετάρτη λήγει η ισχύς της εγγυητικής επιστολής που έχει καταθέσει η Fraport. Σύμφωνα με το δημοσίευμα, αν η εταιρεία αποφασίσει να την ανανεώσει, σημαίνει ότι παραμένει στον διαγωνισμό, ενώ σε αντίθετο ενδεχόμενο μπαίνουν στην κούρσα της διεκδίκησης οι άλλοι δύο όμιλοι.
Πρόκειται για τη γαλλική Vinci, που συμπράττει με την «Ακτωρ» του ομίλου Μπόμπολα, καθώς και την κοινοπραξία Corporation America S.A. με τη ΜΕΤΚΑ του ομίλου Μυτιληναίου. Υστερα από αίτημα της διοίκησης του ΤΑΙΠΕΔ, οι δύο όμιλοι έχουν ήδη προχωρήσει σε παράταση της ισχύος των εγγυητικών που είχαν καταθέσει στο πλαίσιο της διαγωνιστικής διαδικασίας.