Ζίγκ ζάγκ στην όδευση του αγωγού φυσικού αερίου TAP αναγκάζεται να υιοθετεί η εταιρία που προωθεί το έργο καθώς τα σχετικά αιτήματα από δήμους, φορείς και μεμονωμένους αγρότες, πολλαπλασιάζονται. Μέχρι στιγμής οι μηχανικοί της εταιρίας TAP έχουν επαναχαράξει το 16% της αρχικής διαδρομής, δηλαδή 88,5 χιλιόμετρα, έχοντας δεχτεί 100 αιτήματα και έχοντας ικανοποιήσει τα 40 από αυτά.
Σε άλλα σημεία η επαναχάραξη είναι μόλις… 165 μέτρα όπως στο χωριό Προβατάς Σερρών καθώς εμπόδιζε τα σχέδια επέκτασης τοπικής εταιρείας, και αλλού φτάνει τα 15 χλμ όπως στην κοινότητα Χρυσούπολης Νέστου, έπειτα από εναλλακτική πρόταση χάραξης που κατέθεσε ο Δήμος.
Αλλού, ο αγωγός περνούσε κοντά από το νέο νοσοκομείο της πόλης όπως στην περίπτωση της Αλεξανδρούπολης και η διαδρομή μετατοπίστηκε 217 μέτρα, και αλλού διερχόταν δίπλα από ένα μικρό γήπεδο ποδοσφαίρου (Ωραιόκαστρο Θεσσαλονίκης) οπότε χρειάστηκε να γίνει επαναχάραξη 3,3 χιλιομέτρων. Στην Ιτέα Κομοτηνής και στη Θαλασσιά του δήμου Τοπείου στην Ξάνθη η αρχική χάραξη του αγωγού περνούσε πολύ κοντά από δύο νεκροταφεία και βεβαίως άλλαξε μετά από αιτήματα των δημοτικών αρχών.
Αποτέλεσμα όλων αυτών των αλλαγών είναι το μήκος του αγωγού να έχει αυξηθεί μέχρι στιγμής κατά 10 χλμ, από τα 545 στα 555 χιλιόμετρα, και το κόστος του κατά 15-20 εκατ. Δολ
Πάντως τα στελέχη του TAP θεωρούν τις αλλαγές αναμενόμενες για ένα τόσο μεγάλο έργο, αν και έχουν κολλήσει στην πεδιάδα των Τεναγών Φιλίππων, όπου απέναντι στην κοινοπραξία βρίσκονται οι τοπικές αρχές που ζητούν την αλλαγή της διαδρομής, προκειμένου να μην περάσει από τις καλλιεργήσιμες εκτάσεις του κάμπου της Νέας Καρβάλης. Εκεί η επαναχάραξη φαίνεται ότι αντιμετωπίζει τεχνικά προβλήματα και αυξάνει πολύ το κόστος. Αναζητείται λύση.