Οι μετοχές της Teleperformance σημείωσαν πτώση την Τετάρτη, αφού μια ανακοίνωση της Klarna αναζωπύρωσε τις ανησυχίες σχετικά με τον αντίκτυπο της τεχνητής νοημοσύνης στην επιχείρηση τηλεφωνικών κέντρων της γαλλικής εταιρείας.
Η Klarna ανέφερε ότι ο βοηθός της AI, που υποστηρίζεται από την OpenAI, μπορεί να κάνει τη δουλειά 700 υπαλλήλων πλήρους απασχόλησης, ενώ πραγματοποίησε 2,3 εκατομμύρια συνομιλίες, ίσες με τα δύο τρίτα των συνομιλιών εξυπηρέτησης πελατών της μέσα στον πρώτο μήνα από την ανάπτυξή της.
Οι μετοχές της Teleperformance υποχώρησαν έως και 28% στις συναλλαγές στο Παρίσι, η πιο απότομη πτώση από τον Νοέμβριο του 2022. Η Sarah Thirion, στρατηγική αναλύτρια της TP ICAP Europe, απέδωσε την πτώση στη δήλωση της Klarna.
Το Bloomberg έχει επικοινωνήσει με την Teleperformance για σχόλια.
Η Teleperformance προειδοποίησε πέρυσι ότι το 20% έως 30% του πλήθους των κλήσεών της θα μπορούσε να αυτοματοποιηθεί τα επόμενα τρία χρόνια, καθώς τα chatbots θα γίνουν κυρίαρχα.
Οι αναλυτές της Deutsche Bank δήλωσαν τον Οκτώβριο ότι η τεχνητή νοημοσύνη είναι πιθανό να οδηγήσει σε σημαντικά βραδύτερη αύξηση των εσόδων και ασθενέστερη κερδοφορία για τη γαλλική εταιρεία, σε σχέση με την τελευταία δεκαετία.