Εκεί στο υπουργείο Οικονομικών πρέπει να τα έχουν «παίξει τελείως». Πρέπει καθημερινά να στύβουν το μυαλό τους να κατεβάσουν «ιδέες» για το πώς θα βάλουν ό,τι προλάβουν στα κρατικά ταμεία πριν από το μεγάλα «κραχ» στα έσοδα. Η οικονομική κατάσταση των ελληνικών νοικοκυριών επιδεινώνεται συνεχώς και τα εισοδήματα τους συρρικνώνονται με ταχείς ρυθμούς. Την ίδια ώρα όμως τα φορολογικά βάρη αυξάνονται και τα επωμίζονται κυρίως αυτοί που δεν μπορούν να ξεφύγουν από την εφορία, οι μισθωτοί και οι συνταξιούχοι. Πέρυσι τα δηλωθέντα εισοδήματα τους ήταν μειωμένα κατά 18,3%, αλλά πλήρωσαν 52% αυξημένους φόρους! Βλέπουν λοιπόν πως το πράγμα δεν θα πάει πολύ μακριά…
Κάπως έτσι πρέπει να σκέφτηκαν τα τέλη για τα ΙΧ… με το μήνα. Σύμφωνα με το νέο σχέδιο, τα Τέλη Κυκλοφορίας θα επιμερίζονται ισόποσα στους 12 μήνες του κάθε έτους, με αποτέλεσμα αν κάποιος θέλει να κυκλοφορήσει το Ι.Χ. του για ένα ή περισσότερους μήνες να καταβάλει το ανάλογο τίμημα και όχι όλο το ποσό.
Αν δηλαδή κάποιος κάτοχος ενός οχήματος τετραετίας με κινητήρα 2,4 λίτρα αποφασίσει να το κινήσει για έναν μόνο μήνα θα καταβάλει 73,3 ευρώ για Τέλη και 25,8 ευρώ για Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης.
Γιατί το κάνουν; Γιατί έχουν πανικοβληθεί από τη μαζική επιστροφή των πινακίδων. Σκέφτηκαν λοιπόν πονηρά. Σου λέει δεν θέλει το αυτοκίνητο για το Πάσχα; Να ένας μήνας. Δεν το θέλει και το καλοκαίρι μήπως και πάει για κάνα μπάνιο; Άλλοι δυο μήνες. Κι ένας μήνας τα Χριστούγεννα, να αμέσως τέσσερις μήνες τέλη.
Τώρα τι μπλέξιμο θα συμβεί στις εφορίες με το «πήγαινε – έλα» των πινακίδων, μάλλον είναι πρόωρο να περιγραφεί.