Σε αγώνα δρόμου η Temu προκειμένου να γίνει πρωταθλητής του ηλεκτρονικού εμπορίου της Αμερικής, ξοδεύοντας σαν δισεκατομμυριούχος και αφήνοντας στο πέρασμά της νικητές και ηττημένους.
Η δημοφιλής εφαρμογή αγορών από την κινεζική Pinduoduo, προέβαλε διαφημίσεις κατά τη διάρκεια του μεγάλου τελικού του Εθνικού Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου, του Super Bowl, την Κυριακή 11/2.
Τα διαφημιστικά σποτ του Super Bowl έχουν ιστορικά τη δυνατότητα μεγάλου αντίκτυπου τόσο για τις γνωστές όσο και για τις αναδυόμενες μάρκες. Τα τελευταία χρόνια, οι καινοτόμες καινοτομίες όπως το κρυπτονόμισμα (το οποίο κυριάρχησε στις διαφημίσεις του Super Bowl του 2022, για να εξαφανιστεί σχεδόν στις διαφημίσεις του 2023 και του 2024) έπαιξαν σημαντικό ρόλο στη φρενίτιδα των διαφημιστικών δαπανών. Το 2024, στο επίκεντρο βρέθηκαν εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης όπως το Copilot και γίγαντες ηλεκτρονικού εμπορίου όπως η Temu, σύμφωνα με το Reuters.
Ο Tom Grant, αντιπρόεδρος έρευνας της εταιρείας κινητής τηλεφωνίας Apptopia, δήλωσε στο NBC News σε δήλωσή του τη Δευτέρα ότι οι λήψεις εφαρμογών της Temu αυξήθηκαν κατά 34% την Κυριακή του Super Bowl σε σχέση με την προηγούμενη ημέρα, η οποία ήταν η ταχύτερη ημερήσια αύξηση της Temu από τον Νοέμβριο.
«Η Temu συνεχίζει να επισκιάζει τον ανταγωνισμό όσον αφορά τη διαφημιστική δαπάνη και την προσθήκη νέων χρηστών», δήλωσε ο Grant, σημειώνοντας επίσης ότι οι λήψεις εφαρμογών της Temu εξακολουθούν να είναι μειωμένες κατά 13% σε σύγκριση με το περσινό Super Bowl.
Η επιτυχία της Temu ήταν τόσο ραγδαία και έντονη που άλλες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου δήλωσαν ότι τις επηρέασε. Αφού η Jane.com, μια αμερικανική πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου για μικρές επιχειρήσεις, έκλεισε στα τέλη του 2023, τα έγγραφα πτώχευσης της εταιρείας ανέφεραν ότι ήταν αδύνατο να ανταγωνιστεί τις χαμηλές τιμές της Temu.
Οι αναλυτές της Bernstein υπολογίζουν ότι η Temu κατεύθυνε πέρυσι πάνω από 1 δισεκατομμύριο δολάρια σε διαφημίσεις εκτός της περιοχής Ασίας-Ειρηνικού. Σε σχέση με τον γίγαντα των καταναλωτικών αγαθών Procter & Gamble (PG.N) , ο οποίος δαπάνησε περίπου το 5% της συνολικής ανώτατης γραμμής του σύμφωνα με την εταιρεία συμβούλων Madison and Wall, είναι ένας τεράστιος διαφημιστής.
Οι αμερικανικές εταιρείες που εξαρτώνται από τις εμπορικές δαπάνες, όπως η Meta Platforms, σώζονται από κινεζικούς λιανοπωλητές όπως η Temu και η Shein. Αντιπροσώπευαν το 10% των εσόδων της Meta πέρυσι, δήλωσε ο ιδιοκτήτης του Facebook. Και καθώς η εταιρεία κοινωνικής δικτύωσης αναμετριέται με ανταγωνιστές που εδρεύουν στην Κίνα, όπως η TikTok, χρειάζεται οπωσδήποτε πυρομαχικά.
Πηγή newmoney.gr