Μπορεί όλοι οι χρήστες του youtube να έχουν πλέον εξοικοιωθεί με το πως μετά τα υποχρεωτικά πρώτα δευτερόλεπτα των διαφημίσεων, μπορούν να προχωρήσουν στο βίντεο της επιλογής τους μέσω του “Skip” και όλοι οι διαφημιζόμενοι του youtube να προσπαθούν μέσω των πρώτων υποχρεωτικών δευτερολέπτων να περάσουν όσο μπορούν το μήνυμα τους, δεν ισχύει όμως το ίδιο και για την ομάδα του Vodafone CU.
Τι έκαναν τα σαϊνια της Vodafone και έπιασαν στον ύπνο τους χρήστες του youtube; Απλώς τοποθέτησαν από την έναρξη του σποτ μια δική τους επιλογή “Skip WIFI” η οποία λειτουργεί ως ενεργός σύνδεσμος προς την ιστοσελίδα vodafonecu.gr
Με αυτό το τρόπο, οι χρήστες του youtube αντί να παρακάμψουν τη διαφήμιση, επισκέπτονται την ιστοσελίδα του Vodafone CU & η επισκεψιμότητα του site σίγουρα θα εκτοξευθεί! Βέβαια το αν η συγκεκριμένη πρακτική θα ενισχύσει και το brand, είναι μια άλλη συζήτηση.