Γράφει Αναγνώστης
Θέλω να εκφράσω την αμηχανία μου και το θυμό μου για την Interamerican… Εδώ και ένα σχεδόν μήνα, που έχει λήξει η προθεσμία πληρωμής ασφαλιστηρίου Υγείας της κόρης μου ( 1610665- 28.10.14 ) , έχω ζητήσει εγώ και ο ασφαλιστής μου αλλαγή ασφαλίστρων, λόγω επιστροφής της κόρης μου στην Ελλάδα.
Δεν έχω λάβει το νέο ειδοποιητήριο, αν και έχω καταθέσει τα απαραίτητα έγγραφα εγκαίρως. Όσον αφορά την ενημέρωση γίνεται απρόσωπη μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αν και έχω ζητήσει επιτέλους κάποιος υπεύθυνος να επικοινωνήσει μαζί μου. Κατά τα άλλα η εταιρεία μου ζήτησε – ηλεκτρονικά- να συμμετάσχω σε έρευνα ικανοποίησης πελατών (sic!). Σε περίπτωση που ελευθεριοποιηθεί το συμβόλαιο ασφαλώς και η δικαιοσύνη θα έχει το λόγο.