Στην αύξηση των διαφημιστικών εσόδων στοχεύει το TikTok, εμπλουτίζοντας την πλατφόρμα του με βιντεοπαιχνίδια, σε συνέχεια της αντίστοιχης κίνησης των Facebook και Netflix.
Συγκεκριμένα, όπως έγινε γνωστό, η ByteDance, η κινεζική εταιρεία που «τρέχει» το TikTok, άρχισε ήδη τις σχετικές δοκιμές στο Βιετνάμ, σύμφωνα με σχετικό δημοσίευμα του Reuters. Το τελευταίο επικαλείται τέσσερις πηγές, που ωστόσο δεν κατονομάζονται.
Πέραν των διαφημιστικών εσόδων, η επέκταση στην αγορά βιντεοπαιχνιδιών θα μπορούσε να αυξήσει τον χρόνο που περνούν οι χρήστες στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης. Σημειώνεται ότι πλέον πρόκειται για μια από τις δημοφιλέστερες του κόσμου, με τους ενεργούς χρήστες του να αριθμώνται σε πάνω από ένα δισεκατομμύριο το μήνα.
Το σχετικό πρόγραμμα αναμένεται να επεκταθεί σε άλλες χώρες της Νοτιοανατολικής Ασίας, πιθανώς από το Γ’ τρίμηνο, και έπειτα σε άλλες αγορές, ανέφεραν οι πηγές του Reuters.
Πάντως, εκπρόσωπος του TikTok επιβεβαίωσε ότι η πλατφόρμα δοκιμάζει παιχνίδια γραμμένα σε HTML5, γνωστά και στο χώρο και ως “minigame“, τα οποία θα προσφέρει σε συνεργασία με δημιουργούς λογισμικού και εταιρείες βιντεοπαιχνιδιών όπως η Zynga, η οποία έγινε ευρέως γνωστή για το παιχνίδι Farmville στο Facebook.
Στο μεταξύ, ακόμα και έως τώρα – χωρίς τα παιχνίδια, τα οικονομικά του TikTok παρουσιάζουν μεγάλη άνοδο.
Τα έσοδα από τις διαφημίσεις εκτιμάται ότι θα τριπλασιαστούν φέτος σε πάνω από 11 δισ. δολάρια, ποσό μεγαλύτερο από τις αθροιστικές πωλήσεις της Twitter Inc. και της Snap Inc.
Πηγή: Reuters